Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Uitgaande oproepen door Telefoon?

(Onderwerp aangemaakt op: 10-06-2023 09:35 AM)
371 Weergaven
Kim1983
Apprentice
Opties
Ik krijg sinds een paar dagen berichten van contacten dat zij een oproep van mij gemist hebben. Ik heb ze niet gebeld en er staat ook geen uitgaande oproep in mijn lijstje. Wat kan er aan de hand zijn?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Kim1983
Apprentice
Opties
Goedemiddag Martijn,

Het vervelende is dat ik zelf niet terug kan zien of dit gebeurt. Het is nu 2x in 1 week gebeurd. Ik ben er alleen achter gekomen doordat degene die ik gebeld zou hebben mij terugbelde. Of er meer uitgaande oproepen gedaan zijn weet ik niet, ik zie deze oproepen niet in mijn telefoon.
Ik heb dit weekend wel alles weer ge-update, hopelijk is daarmee dit euvel verholpen

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Zou het perongeluk zijn geweest? In je broekzak? Zet eens een schermbeveiliging erop, patroon? Of code. Gebeurd het dan nog steeds?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Kim1983
Apprentice
Opties
Goedemorgen, nee dat is het niet geweest. Nu net lag mijn telefoon gewoon op tafel en vergrendeling. En in mijn uitgaande oproepenlijst staat niets
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als je telefoon op tafel lag, vergrendeld neem ik aan dat er geen uitgaande oproepen zijn geweest.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Kim1983, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is jouw telefoon verder up-2-date? En ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Kim1983
Apprentice
Opties
Dat zou inderdaad zo moeten zijn, maar toch is het gebeurd. Voor mij ook een raadsel, maar nu al 2x gebeurd. En in mijn telefoon is er niets van terug te zien in de uitgaande oproepen lijst
0 Likes
Oplossing
Kim1983
Apprentice
Opties
Goedemiddag Martijn,

Het vervelende is dat ik zelf niet terug kan zien of dit gebeurt. Het is nu 2x in 1 week gebeurd. Ik ben er alleen achter gekomen doordat degene die ik gebeld zou hebben mij terugbelde. Of er meer uitgaande oproepen gedaan zijn weet ik niet, ik zie deze oproepen niet in mijn telefoon.
Ik heb dit weekend wel alles weer ge-update, hopelijk is daarmee dit euvel verholpen
MartijnK
MegaStar
Opties

@Kim1983 

Dankjewel voor je terugkoppeling! Houd het ook goed in de gaten en hopelijk blijft dit ook weg na de update 😉

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes