op 28-11-2021 02:01 PM - laatst bewerkt op 12-09-2022 09:13 AM door MartijnK
Mijn s20 Fe G780F heeft sinds de September patch te kampen met touch problemen
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 13-09-2022 03:34 PM
Hoi Martijn, om een lang verhaal kort te maken heb ikzelf ontdekt dat het probleem lag aan de schermbeveiliging. Ik merkte namelijk, na volledige systeemherstel door jullie rep. serv. dat de telefoon nog steeds niet reageerde en toen heb ik gegokt en de screenprotector eraf gehaald........ Probleem lijkt nu helemaal over te zijn, nu al een week of 3 dus voor alle anderen met een touchscreen probleem; probeer het eens zonder screenprotector....... Alhoewel het eigenlijk raar is dat je je mobiel nu niet kan beschermen!!!!
14-09-2022 11:35 AM - bewerkt 14-09-2022 11:35 AM
Hi @Sporty46, goedemorgen.
Wat goed om te lezen dat je dit hebt opgelost. Uiteraard kan je ook op de S20 Ultra gebruikmaken van een screenprotector. Wil je een screenprotector plaatsen zorg er dan voor dat deze geschikt is voor de Ultrasonische vingerafdruksensor en stel je vingerafdrukken opnieuw in.
Groeten,
Martijn
op 15-09-2022 02:28 PM
Dag @MartijnK ,
Ze hebben mijn telefoon uiteindelijk gerepareerd onder de garantie en het volgende vervangen:
- Moederbord
- Scherm
- Batterij
Na de reparatie was er wel schade te zien bij het punt waar de telefoon geopend is,ik hoop dat dit geen effect heeft op de waterdichtheid. Ik kreeg mijn telefoon namelijk in een zakje mee aangezien ik het scherm had laten coaten en dit een uur niet aangeraakt mocht worden. Ik ben allang blij dat mijn telefoon nu weer normaal werkt!
Foto's van de schade:
op 15-09-2022 02:31 PM