Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoon ontgrendelen lukt niet.

(Onderwerp aangemaakt op: 04-05-2023 04:23 PM)
1057 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

PAmeys
First Poster
Opties

S22+ is een reserve telefoon

ik wil deze nu opstarten maar krijg de melding :

UI systeem  Ontgrendel uw telefoon om app meldingen te ontvangen

gebruik wachtwoord na opnieuw starten, uw achtwoord bevat ten minste 4 tekens, waaronder  ten minste 1 letter.

Wat te doen, want ik heb hier geen wachtwoord voor !

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hey @PAmeys, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is het je intussen nog gelukt om je telefoon te ontgrendelen? Heb je naast een vergrendeling van je SIM-kaart misschien ook een vergrendeling ingesteld voor het toestel? 

Via Smartthings Find kan je het toestel ook op afstand ontgrendelen, kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/1SSFl9b

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hey @PAmeys, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is het je intussen nog gelukt om je telefoon te ontgrendelen? Heb je naast een vergrendeling van je SIM-kaart misschien ook een vergrendeling ingesteld voor het toestel? 

Via Smartthings Find kan je het toestel ook op afstand ontgrendelen, kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/1SSFl9b

Groeten,

Martijn

0 Likes
Tania1974
First Poster
Opties

Ik heb dit probleem ook en dus geprobeerdt via de gegeven link maar krijg als mededeling op afstand staat af ? wat nu ?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Tania1974, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wanneer de optie voor ontgrendelen op afstand is uitgeschakeld, is het helaas niet mogelijk om deze via een computer of ander apparaat te ontgrendelen met je Samsung account. 

Heb je naast een vergrendeling van de SIM-kaart ook een telefoon vergrendeling ingesteld? Dit kan een wachtwoord of pincode zijn 😇

Groeten,

Martijn

0 Likes
mirelle1
First Poster
Opties

Beste Martijn,

Mijn dochter heeft sinds vandaag dezelfde melding. Ik heb het hele internet al afgespeurd maar niks werkt. Ook de link hierboven geprobeerd maar ontgrendelen staat er niet bij. 

Ik ben bang dat een harde reset de enige optie is maar ze heeft er zoveel foto's op staan die ze niet wil verliezen.

Screenshot_20240306_231858_Samsung Internet.jpg

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @mirelle1,

Bedankt voor jouw bericht. Op afstand ontgrendelen kan niet meer, en fabrieksherstelling bied dan toch de uitkomst.  Zie ook onderstaande link voor de instructies. 

https://bit.ly/49QovqC

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes