Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoon heeft de android 12 update nog niet gekregen

(Onderwerp aangemaakt op: 27-01-2022 07:16 PM)
554 Weergaven
DeLiamDH
First Poster
Opties

Hallo!

Ik heb een galaxy s10e. Mijn telefoon heeft de android 12 update nog niet gekregen, ookal zou hij in nederland al uit moeten zijn. Ik heb mijn telefoon op een refurbished site gekocht, en weet dus niet waar hij vandaan komt. Als software taal kan ik ook niet nederlands instellen, dus de telefoon is nu half nederlands en half engels. Als ik op programma's kijk die aangeven welke updates je nog kan krijgen, zeggen ze allemaal dat mijn telefoon geen updates meer heeft. Hoe kan dit?

0 Likes
8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Dit ligt er volledig aan voor welke markt je toestel bedoeld is.

Ga eens naar instellingen > info telefoon > software gegevens en maak wat screenshots.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
DeLiamDH
First Poster
Opties
Oke, hier zijn de screenshots. Zegt dit iets?Screenshot_20220127-200045_Settings.jpgScreenshot_20220127-200042_Settings.jpg
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ja dit is geen Nederlands toestel en dus niet voor de Nederlandse markt bedoeld.

Wanneer je de update krijgt nu is niet bekend. Heb je wel updates gekregen voorheen met dit toestel?
DeLiamDH
First Poster
Opties
Ja. Ik heb nu android 11 met one ui 3.1. ik heb dit toestel recent gekocht, dus heb geen idee. Wel de android security patches allemaal gekregen. Nog geen grote update.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dan is het hopelijk een kwestie van afwachten. Maar refurbished is echt een afrader en als je het wel doet moet je altijd checken of het wel een Nederlands toestel is.
0 Likes
DeLiamDH
First Poster
Opties
Is er een kans dat ik de update niet krijg?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als je gewoon updates krijgt dan denk ik dat je de update wel krijgt. Maar ik kan het je ook niet met 100% zekerheid zeggen.
0 Likes
Peer_76
Voyager
Opties

1 tip: Mocht je de update naar Android kunnen installeren, wacht dan tot Samsung ook de oplossing voor het wegvallen van de verbinding heeft. Er zijn inmiddels al aardig wat bekende gevallen waarbij uitgaande gesprekken na 10 tot 20 minuten weg vallen en inkomende gesprekken na iets meer dan een minuut.