Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Taal tijdens systeemupdate is ineens in het Duits

(Onderwerp aangemaakt op: 17-03-2020 05:10 PM)
498 Weergaven
GerhardB
First Poster
Opties

Het valt me op dat na de laatste systeemupdate de taal tijdens update en ook als ik mijn S9 opnieuw opstart ineens in het Duits is. Dit was voorheen gewoon Nederlands. Heeft iemand enig idee waarom dit nu ineens in het Duits is? Niet dat ik het niet kan lezen, maar vind het wel erg vreemd.

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Guten Tag Gerhard! 🇩🇪🍻

 

Sinds een recente update is de manier waarop je toestel opstart veranderd en iets efficiënter. Een van de wijzigingen is dat er niet langer gebruik wordt gemaakt van je ingestelde taal, maar van de standaardtaal. Als je een toestel uit Duitsland hebt, dan zie je de eerste stapjes van je telefoon in het Duits voordat de door jou ingestelde taal wordt geladen. 

 

Waarschijnlijk is je toestel dus door middel van grijze import afkomstig uit Duitsland. Daar merkte je dus tot de laatste update niets van en waarschijnlijk zul je daar naast het opstarten en updaten verder ook niets van merken 😉


kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Guten Tag Gerhard! 🇩🇪🍻

 

Sinds een recente update is de manier waarop je toestel opstart veranderd en iets efficiënter. Een van de wijzigingen is dat er niet langer gebruik wordt gemaakt van je ingestelde taal, maar van de standaardtaal. Als je een toestel uit Duitsland hebt, dan zie je de eerste stapjes van je telefoon in het Duits voordat de door jou ingestelde taal wordt geladen. 

 

Waarschijnlijk is je toestel dus door middel van grijze import afkomstig uit Duitsland. Daar merkte je dus tot de laatste update niets van en waarschijnlijk zul je daar naast het opstarten en updaten verder ook niets van merken 😉


kevin-sig