Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij s9 snel leeg

(Onderwerp aangemaakt op: 17-03-2020 12:39 PM)
264 Weergaven
yannick1906
First Poster
Opties

Hallo allemaal,

 

Ik heb de laatste tijd erg veel last van het feit dat de batterij heel snel leeg is, ook denk ik dat de usb-c poort defect is. Nooit wat geks mee gedaan en ook nooit onder water gehouden. Ik heb nog garantie maar ik wel graag weten of het niet een software fout is i.p.v. een hardware fout. Ik heb het gevoel dat meerdere mensen dit ervaren en dat het komt door de android 10 update. Alvast bedankt voor de hulp.

 

Met vriendelijke groet,

 

Yannick

 

0 Likes
7 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hoi @yannick1906,

 

Welkom op de Samsung Community!

 

Zou je, wanneer de batterij bijna leeg is, een screenshot kunnen maken van de Instellingen -> Apparaatonderhoud -> Batterij -> Batterijverbruik en deze hier met ons delen?

 

 

rsz-846676
0 Likes
yannick1906
First Poster
Opties

Hierbij de foto's, zoals je ziet geen gekke dingen en dit is met energiebesparing stand ingeschakeld. Dit lijkt mij niet de bedoeling?

SmartSelect_20200317-135808_Device care.jpg

 

SmartSelect_20200317-135824_Device care.jpg

 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Chrome gebruikt wel erg veel batterij, daarnaast verbruiken verschillende apps ook wat batterij op de achtergrond, wat ervoor kan zorgen dat hij snel leeg gaat. Gaat hij ook zo snel leeg in de Veilige Modus

rsz-846676
0 Likes
yannick1906
First Poster
Opties

Net even getest maar blijf energie wegslurpen, ook in de veilige modus.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, duidelijk! Je kunt dan het beste en back-up maken van je gegevens met Smart Switch en een reset uitvoeren. Gaat hij dan nog snel leeg, dan is je beste en laatste optie om hem na te laten kijken bij een servicepunt, of je kunt gebruik maken van onze ​​​​​​​Ophaalservice.

rsz-846676
0 Likes
yannick1906
First Poster
Opties

Prima, zal ik doen. Bedankt voor de hulp, zal wel even een update hierop zetten als het heeft geholpen.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Top! Succes en take care

rsz-846676
0 Likes