Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Klacht promotie & klantenservice

(Onderwerp aangemaakt op: 19-03-2022 10:43 AM)
723 Weergaven
RubenSchellekens
First Poster
Opties

Hallo Samsung,

Ik heb 31 December een registratie gedaan voor de S21+ Earbuds promotie en zou graag meerdere klachten door willen geven.

Het begon met een correctie die ik moest doen dat mijn adres niet klopte (terwijl het dat wel deed omdat ik in een appartementen complex woon). De link die ik meegestuurd kreeg klopte niet en heb via de facebook messenger hulp gekregen om alles te laten werken. Jullie medewerker heeft de registratie doorgezet naar de registratie afdeling met een notitie dat het wel klopte en dat het opnieuw handmatig verwerkt zou worden.

Ik heb toen nog een mail herinnering gekregen maar de messenger klantenservice zei dat ik dit kon negeren omdat automatisch was.

Later kreeg ik weer een herinnering dat "de betaling niet overgemaakt kon worden" omdat mijn naam niet klopte. Dus weer praten met het messenger team en mij werd verteld dat de tekst niet klopte maar dat ik wel mijn naam moest veranderen.

Na een hele nare discussie waarvan ik woedend werd met "Seganio", ben ik maar gaan bellen met de klantenservice voor duidelijkheid en om klachten door te geven.

Ik werd doorverbonden met het registratie team en die vertelde mij dat de persoon die mijn adres had veranderd, ook de naam goed had doorgegeven en dat er eigenlijk niets aan de hand is en dat ik alle toekomstige herinnering mails kon negeren.

Ik heb toen mijn klachten over de klantenservice en communicatie binnen het bedrijf doorgegeven en daar zouden ze goed naar kijken/rekening mee houden.

Ik heb toen nog een herinnering mail over mijn naam gekregen en heb die genegeerd zoals mij verteld was.

Nu vandaag krijg ik via facebook een berichtje of het mij gelukt was om mijn naam te veranderen en of ik dat nog even kon doen. 

Ik heb geprobeerd het hele verhaal uit te leggen (ook over dat mij verteld was dat alles al klopte), en krijg alleen maar te horen dat dat niet zo was. En dat er geen bewijs was dat mijn naam ooit veranderd. Bewijs (tekst letterlijk in het zelfde messenger gesprek) is blijkbaar te vaag was om er iets over te kunnen zeggen en de notitie die gemaakt was over het telefoon gesprek gaf eigenlijk geen informatie.

Dus ik weer bellen met de registratie afdeling en krijg nu ook hier te horen dat er nooit iets aan gedaan was en dat klachten niet via de telefoon doorgegeven konden worden. Maar ze zou wel doorgeven dat mijn naam intern veranderd zou worden (want nu kan dat ineens wat eerst niet kon). 

Ik ben weer woedend geworden alleen maar door onduidelijkheid en weigering om mij uit te leggen wat er nou iedere keer fout gaat.

Hier bovenop heb ik nu dus ook tijdens het bellen een mail gekregen dat de deadline om mijn naam te veranderen verlopen is.

Wie heeft tegen mij gelogen en wie kan mij helpen om te zorgen dat alles goed komt?

0 Likes
20 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Goedemiddag,

Post ook even je registratienummer.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
RubenSchellekens
First Poster
Opties

registratie nummer: NLD5644182HLJSP

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen @RubenSchellekens,

Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder. Het is natuurlijk niet fijn wanneer er tijdens het registreren iets niet helemaal goed gaat. Als ik je gegevens erbij pak zie ik wel staan dat je volledige voor- en achternaam inmiddels zijn toegevoegd, dit is op 21 maart gedaan. Jouw aanvraag zal opnieuw in behandeling worden genomen en zodra deze ook opnieuw is beoordeeld krijg je hier bericht van, houd je e-mail goed in de gaten.

 

Onze excuses voor het ongemak en de vertraging!

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Julio Bemelen
Apprentice
Opties

Hallo Samsung,

Ik heb in januari een registratie gedaan voor de S21+ Earbuds promotie en zou graag ook meerdere klachten door willen geven. registratienummerNLD5669414DYVSW

Na maanden gewacht te hebben op de Earbuds zijn ze in Februari Maart opgestuurd door DHL, deze heeft ze afgeleverd bij een niet bestaand adres, niet eens een verkeerd adres maar een niet bestaand huisnummer, DHL gebeld die zegt dat ik dat met Samsung moet regelen, Samsung gebeld die hebben het het naar de juiste afdeling gestuurd maar is daar na weken nog steeds niet opgepakt ondanks herhaaldelijk bellen met de klantenservice reageren ze gewoon niet dit is bijna belachelijk en de naam klantenservice niet waard.

 

ik wil graag een snelle oplossing of dit is het laatste Samsung product wat ik koop, niet dat het jullie interesseert, gezien jullie werkwijze bij de klantenservice

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Julio Bemelen, goedemiddag.


Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

 

Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat mijn collega van de WhatsApp-klantenservice dit heeft uitgezet bij mijn collega's van de promotieafdeling, hierbij is ook een document toegevoegd wat je hebt ingevuld en terug hebt gestuurd. 

Ik zal mijn collega's vragen wat de status hiervan is en zodra we hier een terugkoppeling op hebben zullen we je hier ook over informeren.

 

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Julio Bemelen
Apprentice
Opties

Beste Martijn 

 

Uw collega's uit Suriname geven hetzelfde antwoord als jij, de klacht is na een aantal weken nog steeds niet in behandeling genomen, en op het moment dat het in behandeling IS genomen kan het daarna nog eens 6 weken gaan duren voordat er uberhaupt iets uitkomt.

ook jou reactie is weer hetzelfde en zo als ik zie bij anderen ook je moet maar wachten en hopen dat het goed komt?? Echt de slechtste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wij doen ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen! Ik heb jouw case ook doorgezet naar de juiste afdeling omdat dit al te lang duurt. En zodra ik een terugkoppeling heb stuur ik je ook een berichtje.

 

 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Julio Bemelen
Apprentice
Opties

Beste Martijn

Het is nu meer dan een week geleden om alleen een terugkoppeling te krijgen over een status, nog niet eens over de oplossing of resultaat???

Ik wacht al anderhalve maand op een status

Werken jullie met postduiven? kom op dit slaat echt nergens op

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Julio Bemelen

Ik heb helaas nog geen terugkoppeling gehad en heb mijn collega's een reminder gestuurd. Zodra ik een terugkoppeling heb stuur ik je een berichtje, ik wil je dan ook vragen dit af te wachten.

 

Gr.

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes