Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Synchronisatie problemen Mijn bestanden Onedrive

(Onderwerp aangemaakt op: 15-07-2022 03:37 PM)
2773 Weergaven
bjorn87
Navigator
Opties
Sinds een tijdje werkt het synchroniseren van Onedrive in Mijn bestanden niet meer. Die blijft hangen op opslag info laden. Omdat ik regelmatig bestanden van mijn telefoon verplaats via Mijn bestanden ben ik daarop aangemeld met Onedrive en ook Google Drive. Google drive doet het wel, maar aangezien ik meer opslagcapaciteit heb op Onedrive gebruik ik die het meest. Voorheen nooit problemen gehad met synchroniseren. Op mijn Samsung Tablet gaat dit wel prima. Ik moet nu iedere keer afmelden en opnieuw synchroniseren, waar dat voorheen niet zo was. Weet iemand een oplossing hiervoor? Ik heb de telefoon al meermaals opnieuw opgestart en ook systeem cache gewist en instellingen geoptimaliseerd, maar dat helpt helaas niks. 
0 Likes
Spring naar oplossing
Riekelt 1956
First Poster
Opties

Bij mij werkt het niet omdat er een verkeer Onedrive account in de Gallery staat. Hoe kan ik die aanpassen?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer je uitlogt bij de OneDrive-app kan je ook weer inloggen met het goede account. 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Riekelt 1956
First Poster
Opties

Helaas, dat werk niet. In de Gallery staat een foute email adres.... hoe kan ik die aanpassen?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik snap niet goed wat je precies bedoeld, maak hier anders een schermafdruk van en deel deze met ons. 
Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

0 Likes
Riekelt 1956
First Poster
Opties

In dit scherm (Galaxy, staat bovenin een fout email adres. dit moet mijn outlook email adres worden (= onedrive).

Screenshot_20230124_130343_Gallery.jpg

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Het e-mailadres wat je daar ziet staan is als het goed is van je Samsung-account, bij mij staat hier ook een G-mail adres en daar heb ik geen OneDrive account mee

0 Likes
joss17
First Poster
Opties
Prima oplossing, one drive in mijn bestanden synchroniseert weer. Bedankt
0 Likes
joss17
First Poster
Opties
Helaas werkt 1 keer. Daarna geen synchronisatie meer
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @joss17, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat is het modelnummer van het device waar je dit mee wilt doen? En is deze ook up-2-date? Welke melding krijg je te zien wanneer je de synchronisatie start? En kan je wel inloggen bij One Drive met hetzelfde account?

Groeten,

Martijn

0 Likes
joss17
First Poster
Opties
Martijn
Het vreemde is dat bepaalde submappen met foto's niet meegenomen worden bij de synchronisatie met onedrive. Terwijl de onedrive app op de telefoon A51 wel goed werkt.
0 Likes