Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Synchronisatie problemen Mijn bestanden Onedrive

(Onderwerp aangemaakt op: 15-07-2022 03:37 PM)
2772 Weergaven
bjorn87
Navigator
Opties
Sinds een tijdje werkt het synchroniseren van Onedrive in Mijn bestanden niet meer. Die blijft hangen op opslag info laden. Omdat ik regelmatig bestanden van mijn telefoon verplaats via Mijn bestanden ben ik daarop aangemeld met Onedrive en ook Google Drive. Google drive doet het wel, maar aangezien ik meer opslagcapaciteit heb op Onedrive gebruik ik die het meest. Voorheen nooit problemen gehad met synchroniseren. Op mijn Samsung Tablet gaat dit wel prima. Ik moet nu iedere keer afmelden en opnieuw synchroniseren, waar dat voorheen niet zo was. Weet iemand een oplossing hiervoor? Ik heb de telefoon al meermaals opnieuw opgestart en ook systeem cache gewist en instellingen geoptimaliseerd, maar dat helpt helaas niks. 
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
bjorn87
Navigator
Opties
Dag Martijn,

Het lijkt weer te werken. Ik heb de updates van Mijn Bestanden verwijderd en uitgelogd. Daarna eerst opnieuw ingelogd en daarna pas de updates weer geïnstalleerd en mijn gebruik volgen toegestaan.

Ik houdt het even in de gaten anders maak ik alsnog gebruik van Hulp op afstand.

Groetjes van Björn

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
bjorn87
Navigator
Opties
Via Instellingen, dan naar Apps. Daar naar Mijn Bestanden en op drukken. Dan zie je de app gegevens. Rechtsboven kun je op de 3 puntjes drukken en dan heb je de optie voor updates verwijderen. Druk daarop en bevestig dat je de actie wilt uitvoeren.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

24 Antwoorden
bjorn87
Navigator
Opties
. 20220707_225100_7205_1657227060.jpg20220707_225159_7206_1657227119.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @bjorn87, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! 

Heb je je Microsoft account ook al eens opnieuw ingesteld en aangemeld op je telefoon? Hoe gaat het met het inloggen via de OneDrive-app zelf?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
bjorn87
Navigator
Opties
Dag Martijn,

De Onedrive app zelf werkt prima. Gaat mij op de Samsung app Mijn bestanden waar je ook kan inloggen voor Onedrive. Synchronisatie lijkt erg lang te duren. Was eerst niet zo. Ik heb mijn account verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en ook systeem cache en instellingen geoptimaliseerd. Helaas heeft dit allemaal niet geholpen.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @bjorn87, goedemiddag. 

Waar heb je het account precies verwijderd? Omdat je zelf al het één en ander hebt geprobeerd is het misschien een goed idee om op afstand met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
bjorn87
Navigator
Opties
Dag Martijn, ik heb mijn account zowel via uitloggen in Mijn Bestanden gedaan als via Instellingen, Accounts, Microsoft Exchange verwijderd en opnieuw aangemeld. Dan synchroniseert ie weer. Maar vervolgens blijft ie weer hangen op opslaginfo laden.
Ik zal deze week eens kijken of ik contact kan opnemen voor Hulp op afstand.

Alvast bedankt voor zover.

Groetjes van Björn
Oplossing
bjorn87
Navigator
Opties
Dag Martijn,

Het lijkt weer te werken. Ik heb de updates van Mijn Bestanden verwijderd en uitgelogd. Daarna eerst opnieuw ingelogd en daarna pas de updates weer geïnstalleerd en mijn gebruik volgen toegestaan.

Ik houdt het even in de gaten anders maak ik alsnog gebruik van Hulp op afstand.

Groetjes van Björn
wuiles
Student
Opties
Hoi Björn. Ik heb precies hetzelfde probleem met Mijn Bestanden. Onedrive blijft hangen op 'opslaginfo laden'.
Schijnbaar heb jij voor jouw geval een oplossing gevonden.
Hoe verwijder je de update van Mijn Bestanden?
0 Likes
Oplossing
bjorn87
Navigator
Opties
Via Instellingen, dan naar Apps. Daar naar Mijn Bestanden en op drukken. Dan zie je de app gegevens. Rechtsboven kun je op de 3 puntjes drukken en dan heb je de optie voor updates verwijderen. Druk daarop en bevestig dat je de actie wilt uitvoeren.
wuiles
Student
Opties
Top! Het heeft bij mij ook gewerkt. Onedrive is nu gesynchroniseerd in Mijn Bestanden.
Bedankt voor de tip en hulp!