Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Spotify blijft actief n stop app

(Onderwerp aangemaakt op: 25-05-2021 04:00 PM)
20135 Weergaven
wolvie
Pathfinder
Opties

Halo,

sinds een tijdje blijft Spotify op de achtergrond actief nadat ik de app afgesloten heb. (S10)

Als ik op beginscherm van de S10 omlaag scroll, zie ik dat het laatste nr. gewoon gepauzeerd is.

Dat is heel vervelend als ik dan Spotify op PC opstart.

Ik kan dus Spotify alleen "gedwongen" stoppen (via instellingen/apps/...)

Iemand een idee hoe ik dat kan aanpassen?

47 Antwoorden
SnArF2576
Pathfinder
Opties
Hallo Wolvie,
Probeer eens om de cache te wissen van de app, mogelijk moet je dan opnieuw inloggen.
methoden om chache te legen.
Je kunt via Instellingen > apps > gallerij > op opslag klikken en gegevens wissen. Dit reset de app naar standaard waarden.
En anders eventueel de app verwijderen en opnieuw instaleren etc, misschien wel even opnieuw de telefoon opstarten na verwijderen van oude installatie,
Sucses ik hoop dat het helpt
0 Likes
wolvie
Pathfinder
Opties

hallo

de optie instellingen/apps/galerij    bestaat niet !?

Hij stopt natuurlijk ook wel als ik instellingen/batterij onderhoud kies en dan het geheugen opschoon, maar dat is nogal een gedoe..

0 Likes
SnArF2576
Pathfinder
Opties
Sorry, knip en plak foutje, optie /apps/netflix/opslag/cache wissen. ziet er idd beter uit,
0 Likes
wolvie
Pathfinder
Opties

ik heb dan ook maar netflix vervangen door spotify 🙂

Helpt niks.

ik zit te zoeken onder instellingen/verbindingen geheugengebruik op achtergrond maar wat ik daar ook probeer, het verandert niets.

Volgens mij moet het daar toch ergens zijn. Vroeger nooit problemen mee gehad.

Vervelend ook bij mobiele gegevens aan, dan blijft hij data verbruiken.

0 Likes
SnArF2576
Pathfinder
Opties
En opnieuw instaleren van de app of in veilige modus proberen.
Ik heb de app zelf niet dus kan niet voor je kijken.
0 Likes
wolvie
Pathfinder
Opties

verwijderd en terug geinstalleerd: zelfde probleem. Volgens mij moet het iets te maken hebben met de apps op de achtergrond actief laten, maar deze optie staat "uit" bij mij. Ik merk wel dat ik niet de enige ben die daar problemen mee heeft, in 2015 waren er al zo"n problemen. Bij mij is het helemaal nieuw.

0 Likes
SnArF2576
Pathfinder
Opties
Tja dan is er nog de optie om mensen van Samsung mee te laten kijken, zij kunnen dan met jou de instellingen na lopen, dat kan via : > www.samsung.com/nl/support/remoteservice/
wolvie
Pathfinder
Opties

dan zal ik er moeten mee leven. Het is ineens gekomen en zal misschien ineens weer verdwijnen bij een volgende update.

0 Likes
rellum11
First Poster
Opties

Hoi Wolvie 

Is het jou nog gelukt om spotify te laten stoppen ? Ik had het al bij mijn s10 maar nu dus ook bij mijn nieuwe s21 ultra, snap er niets van! Zelfs als ik in de auto stap begint spotify automatisch het laatst gespeelde nr te spelen, irritant!

0 Likes