Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Smart call inschakelen

(Onderwerp aangemaakt op: 12-08-2021 10:36 AM)
1710 Weergaven
Dennis_Lutz
Apprentice
Opties

Hallo 

Ik kan in mijn oproep instellingen van mijn S20 de de smart call optie, of beller-id en antispambeveiliging niet aanzetten. 

De knop blijft lichtgrijs.

In de algemene settings van de service kan ik de optie wel aanzetten, maar deze springt na verkoop van tijd weer op uit 

op mijn vorige toestel, S10, zelfde provider lukte dat zonder problemen. 

Wie kan mij verder helpen ?

0 Likes
12 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Dennis,

Kun je eens kijken onder Telefoon >> Instellingen >> Overige oproepinstellingen >> Aangepaste service of je daar bent ingelogd en of Telefoon aangevinkt staat? Mogelijk gaat het daar mis.

kevin-sig
Dennis_Lutz
Apprentice
Opties
Hoi Kevin,
Ik ben daar ingelogd en telefoon staat aan...
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je zou ook kunnen proberen of instellingen > apps > telefoon > opslag > gegevens wissen het probleem verhelpt.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemorgen @Dennis_Lutz,

Heeft het geholpen om de gegevens te wissen?

rsz-846676\
0 Likes
Dennis_Lutz
Apprentice
Opties
Helaas, het heeft niet geholpen
0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Dan kijken we verder! Is de software van het toestel up-to-date?

Test vervolgens of je het ook ervaart in de veilige modus. Uitleg daarover lees je hier. Als je het daar ook ervaart dan zal een back-up en reset nodig zijn, zie: link. Ervaar je het niet in de veilige modus dan is er waarschijnlijk een derde partij applicatie die dit veroorzaakt, in dit geval raad ik aan om alle recente apps te verwijderen om te zien of dit verschil maakt.

rsz-846676\
0 Likes
Dennis_Lutz
Apprentice
Opties

Hoi Tessa, het heeft allemaal niet geholpen. Inmiddels draait ook Android 12 op het toestel, maar het werkt nog steeds niet

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Dennis_Lutz, goedemiddag.

Wij kunnen anders ook op afstand met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Matje01
First Poster
Opties

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem met mijn Z flip3!

Alles geprobeerd maar nog steeds grijs.

Groet

0 Likes