Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Smart call whitelist

(Onderwerp aangemaakt op: 27-06-2022 04:47 PM)
1023 Weergaven
OriginalTroi
Journeyman
Opties
Bestaat er een whitelist voor Smart call. Je zou denken dat als iemand je nummer in zijn contacten lijst heeft staan, deze niet wordt geblokkeerd, maar dat gebeurd dus wel. Mijn nummer is op een zwarte lijst gekomen, waardoor deze op de S22 van mijn vrouw wordt geblokkeerd.
0 Likes
3 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Je moet op de telefoon van je vrouw in de telefoon app bij instellingen je nummer deblokkeren.

Op wat voor zwarte lijst hebben we het?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
OriginalTroi
Journeyman
Opties
Hi Patrick, mijn nummer staat bij haar niet als geblokkeerd. Was het maar zo makkelijk :-). De blacklist is van Samsung / Smart call. Deze staat ook bekend als Hiya. Natuurlijk heb ik al gevraagd mijn nummer hier af te halen, maar ik wil dit zelf in de hand hebben met b.v. een whitelist
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Alle nummers welke mij bellen en in dat genoemde register staan worden alleen aangegeven als spam en worden niet direct geblokkeerd. Zou ook te gek voor woorden zijn als iets als Hiya bepaald wie mij wel of niet zou kunnen bellen. Hiernaast moet je wel een flink aantal keer aangegeven zijn als spam voordat dat uberhaupt aangegeven wordt..

Ik ben bang dat je probleem dus ook ergens anders ligt. je zou  eens bij de provider van je vrouw kunnen controleren of zij je dat niet op de achtergrond blokkeren.