Sinds een aantal dagen doet mijn s9 nogal vreemd. Ik heb alle geluidsinstellingen nagelopen en alles moet kloppen. Toch gebeurt het volgende;
- mijn wekkers gaan niet of nauwelijks af wat inhoud dat het geluid niet wordt afgespeeld en de telefoon maar eenmalig trilt. Gevolg dat ik me verslaap.
- hoewel ik heb ingesteld dat ik mijn mediavolume automatisch met de volumeknoppen wil bedienen, bedien ik hier ineens het telefoongeluid mee en moet ik dus iedere keer dat menuutje uitklappen om het mediavolume te bedienen. Ook het aan/uit zetten van deze optie heeft geen effect.
- geluid uit apps wordt ineens alleen via de onderste speaker afgespeeld en op een veel zachter volume en ik kan dit in de instellingen wel aanpassen, alleen zonder effect.
Ik heb geen updates op mijn s9 gehad, ik heb hiervoor geen instellingen veranderd en wat ik ook probeer; het blijft waardeloos. Ik heb het ding nu 4 jaar en misschien moet hij maar met pensioen maar ik had hem graag nog gebruikt aangezien er verder niets aan de hand is. Wie kan mij helpen?