op
11-08-2021
07:06 PM
- laatst bewerkt op
13-08-2021
08:47 AM
door
Tessa
Goede avond,
Gister heb ik via de KPN mijn abbonement verlengt and gekozen voor een S21.
Nu pak ik deze uit en kom er achter dat er geen oplader bij zit. Wel een kabel, maar deze kan ik niet gebruiken met mijn oude oplader, deze is namelijk een normale USB aansluiting.
Ik kan niet begrijpen dat er op een dure aankoop als deze zo slecht geleverd word. Is het de bedoeling dat als de batterij nu leeg is ik de telefoon weg gooi ofzo?
Ik heb gebeld met jullie klanten service en die wist mij te vertellen dat jullie ze wel los verkopen. Nu heb ik graag dat jullie mij er een opsturen. Ik vind het een beetje onzin om na zoon dure aankoop ook nog een oplader te moeten aanschaffen.
Met vriendelijke groet,
Daan
op 11-08-2021 07:09 PM
Tegenwoordig zit er enkel nog de kabel bij.
Stekkers heeft iedereen genoeg en als je de nieuwe USB-C stekker nog niet hebt zal je daar ook je eerste exemplaar zelf van moeten kopen 😉
Tegenwoordig meer en meer merken geen stekker en geen oortjes meer omdat iedereen hier al een overvloed aan heeft, dus ecologisch gewien is het verantwoord... helaas zakt de prijs van je toestel hierdoor niet!
op 11-08-2021 07:38 PM
Dat er geen oortjes bij zitten vind ik nog wel prima, gebruik ze waarschijnlijk toch niet. En de "zogenaamde" achter liggende gedachten dat het voor het mileu is kan ik ook nog wel inkomen.
Maar als service vind ik dit toch wel ZEER SLECHT.
Laat het duidelijk zijn dat ik hiervan niet op de hoogte was dat dit het nieuwe normaal is. Maar ik heb dus ook geen lader waar ik de bijgeleverde kabel kan op aan kan sluiten. Moet dus alsnog naar een of andere winkel rijden om er een te halen. Ja dikke doei, daar gaat je mileu vriendelijkheid.
Het stond er ook niet bij vermeld ofzo, Hey letop er zit geen lader bij zorg dat je er een in huis hebt. Of als optie hier kun je hem mee bestallen etc etc.
Normaals als service is dit echt abnormaal en daardoor ook zeker mijn laatste samsung toestel. als ik deze uberhoubt nog wel ga gebruiken. Ik ben in staat hem gewoon terug te sturen.
Ik koop toch ook geen nieuwe auto. en dat ze bij aflevering zeggen hier is uw auto veel plezier ermee. En ohja u moet nog wel even een sleuten bijkopen anders kun je er geen gebruik van maken.
Echt waar, waar gaat dit heen
op 11-08-2021 07:39 PM
Ze sturen er maar gewoon een op, aangezien samsung ze wel verkoopt in de webshop
op 11-08-2021 07:41 PM
Bij Samsung zakt de prijs van het toestel er weldegelijk mee, @Members_SVprt6g De lanceerprijzen van de S21 liggen onder die van de S20, zelfs als je de charger erbij koopt ben je nog goedkoper uit dan het jaar ervoor. Op die manier koop je dus alleen wat je nodig hebt, en verminderen we samen de grote afvalberg. En je bent dus goedkoper uit, want wat je niet nodig hebt, koop je gewoon niet.
op 11-08-2021 08:40 PM
11-08-2021 08:55 PM - bewerkt 11-08-2021 09:04 PM
@Daan Peeters ,
Koop dan lekker een iPhone. Heb je exact hetzelfde probleem. Was in 2020 al:
https://www.iphoned.nl/nieuws/iphone-se-2020-adapter-weg/
"Laat het duidelijk zijn dat ik hiervan niet op de hoogte was dat dit het nieuwe normaal is"
Eerst goeie research doen voordat je wat aanschaft. 'Vind ik dit toch wel ZEER SLECHT.'
Let wel: ik quote hier dus en schreeuw niet. Wat ongepast is in een forum..
11-08-2021 09:06 PM - bewerkt 11-08-2021 09:07 PM
11-08-2021 09:14 PM - bewerkt 11-08-2021 09:17 PM
Gewoon bestellen. Keus genoeg:
https://www.coolblue.nl/advies/hoe-kies-je-de-juiste-oplader-voor-je-samsung-galaxy-s21.html
op 11-08-2021 09:51 PM
Jij koopt, jij krijgt