Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Screen protector voor Galaxy S20FE in combinatie met vingerafdruk-scanner.

(Onderwerp aangemaakt op: 30-12-2021 01:33 PM)
489 Weergaven
Dash786
Explorer
Opties
Hoi, ik heb een vraag ik heb zo een anti spy screenprotector gekocht, erop gezet. Typen etc gaat prima. Maar mijn vingerafdruk wilt maar niet.

Bij instellingen, display, aanraakgevoeligheid al aangevinkt. Maar werkt nog steeds niet. Ik heb het ook al opnieuw gestart. Met het idee dat het dan zou activeren ofzo. Maar niks.

Kan iemand mij helpen ermee?

0 Likes
8 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Screenprotector eraf halen en 1 kopen die wel werkt :smiling-face: Dat is de enige oplossing.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Dash786
Explorer
Opties
Hoi Rohit. Word dan nr. 5 ofzo. Beetje gek, werkt bij iedereen, behalve bij de mijne.
0 Likes
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Gewoon 1 kopen via bol ofzo waarbij staat dat het werkt. Als het niet werkt je geld terug vragen. Oh en je moet nadat je hem geplakt hebt wel even alle vingerafdrukken wissen en opnieuw registreren.

Dash786
Explorer
Opties
3 van bol. Werkt niet. Gsmpunt komt met een beschrijving waar ik niks aan heb. Ik heb de vingerafdrukken dus verwijderd. Maar om dan opnieuw te registreren, pakt het dus niet.
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Ik heb een tijdje terug deze voor me tante gekocht : https://www.bol.com/nl/nl/p/samsung-galaxy-s20-fe-hoesje-shock-proof-case-samsung-s20-fe-hoes-transp...

Werkt perfect die screenprotector met haar vingerafdruk!

Dash786
Explorer
Opties
Ja die wel. Maar die antispy variant niet. Is wat dikker. Inprincipe hoeft er geen screenprotector op had ik ook niet. Scherm sterk genoeg.
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Klopt maar met een dunne screenprotector heb je toch meer zekerheid dat er niks met het scherm gebeurd. 

Dash786
Explorer
Opties
Ik mijn toestel al een jr. Ben er heel zuinig op. Zit zelfs nog geen enkel krasje op. 🙂