Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Scheur in glas camera

(Onderwerp aangemaakt op: 23-03-2022 06:34 PM)
856 Weergaven
Judith1990
Explorer
Opties
Hallo,

Sinds juli 2021 ben ik in het bezit van een Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128GB G988 Black. Vanochtend wilde ik een foto maken, maar had de camera wat moeite met scherp stellen. Aangezien het niet mega belangrijk was, besloot ik tot thuis te wachten. Wellicht was het glas van de camera te vies geworden. Kom ik net thuis, ben ik voorzichtig met een speciaal doekje het glaasje aan het poetsen... ontdek ik een scheur in het glas van de camera!!!! Mijn telefoon heeft altijd een hoesje erom, is nooit gevallen, wordt altijd uiterst voorzichtig behandeld en ineens tref ik dus een scheur aan. Aangezien deze net langs een van de 4 camera lenzen loopt, denk ik dat mijn telefoon daarom meer moeite heeft met scherp stellen. 

Hoe kan ik dit opgelost krijgen? Want ik moet nog een tijdje doen met deze telefoon en ik had hem juist gekocht vanwege de camera, maar helaas ben ik (de zoveelste?!) pechvogel die problemen krijgt met de camera. Na aankoop las ik helaas dat dit wel een probleemdingetje van deze telefoon is. Graag zou ik dit ook opgelost willen hebben.

Groetjes, 
Judith
0 Likes
2 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Je zou naar een servicepunt kunnen gaan om te kijken of ze dat ter plekke kunnen vervangen. Ik zou wel even bellen van te voren.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Judith1990, goedemorgen.

Dankjewel voor je berichtje. Het is natuurlijk niet fijn als je telefoon is beschadigd. Via ons service centrum kan je je telefoon laten repareren. Hier wordt je telefoon dan ook onderzocht en aan de hand daarvan bepalen onze service monteurs of dit onder fabrieksgarantie valt. Kijk hier voor meer informatie: Samsung Reparatie | Samsung Nederland

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes