Mootje7281
First Poster
op 24-03-2022 05:45 PM
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hallo,
Hoe komt het dat ik steeds foto's in mijn onedrive, Samsung Gallery zie? Van mijn map: camera en screenshots snap ik dat, want daarvan staat sync aan. Maar andere mappen staan uit en die verschijnen ook in one drive? Als ik foto's in onedrive Samsung gallery verwijder, verdwijnen ze ook in mijn desbetreffende map op mijn telefoon. Maar zoals ik hierboven zeg... de sync van die map staat uit???? Mijn vriend heeft hetzelfde en die heeft zelfs de hele sync van gallery naar one drive uit staan?
2 Antwoorden
Visje123
Voyager
op 25-03-2022 05:27 PM
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Dag Mootje 7281
Ik heb een S20 en doe het als volgt: in OneDrive heb ik een mappenstructuur gemaakt (afbeeldingen notities, my mysic enz.). Galerij op tel. en onedrive zijn gesynchroniseerd. Foto's worden via delen rechtstreeks in een van te voren gemaakte map in de hoofdmap Afbeeldingen geplaatst. Daarna verwijder ik ze van mijn tel. Ik ervaar hierbij geen problemen.
Ik heb een S20 en doe het als volgt: in OneDrive heb ik een mappenstructuur gemaakt (afbeeldingen notities, my mysic enz.). Galerij op tel. en onedrive zijn gesynchroniseerd. Foto's worden via delen rechtstreeks in een van te voren gemaakte map in de hoofdmap Afbeeldingen geplaatst. Daarna verwijder ik ze van mijn tel. Ik ervaar hierbij geen problemen.
MartijnK
MegaStar
28-03-2022 03:11 PM - bewerkt 04-04-2022 08:12 AM
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hi @Mootje7281, goedemiddag.
Is het je met de tip van @Visje123 nog gelukt? Heb je ook in de instellening van je OneDrive gekeken en hoe het daar staat ingesteld?
Groeten,
Martijn