Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

schermproblemen s20 plus

(Onderwerp aangemaakt op: 21-04-2020 08:38 AM)
2290 Weergaven
michel1983
First Poster
Opties

beste,

ik heb sinds 2 weken de samsung s20 plus en nou is me opgevallen dat ik op het scherm thv van de bixby toets enkele verkleuringen in het beeld heb zitten. Mijn telefoon is niet gevallen ofzo zit ook een bumper en screenprotector op.

Weet er iemand of dit een prombleem van sumsung is ?

mvg michel

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Geeft niet, ik was ook niet heel duidelijk met wat ik precies wilde weten.

Dan ben ik bang dat het echt in het scherm zit. Ik raad je dan aan een goede back-up te maken van je telefoon en hem aan te melden voor de ophaalservice van Samsung, want zo is het natuurlijk moeilijk genieten van het normaal zo prachtige scherm 😞 

Als er verder inderdaad geen gebruikerschade is, kan de reparatie kosteloos onder de fabrieksgarantie worden uitgevoerd: https://eu.community.samsung.com/t5/Other-Smartphones/Waar-kan-ik-terecht-voor-reparatie-van-mijn-Sa...

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
13 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @michel1983,

Dat komt me niet bekend voor. Zou je een foto kunnen plaatsen ter ondersteuning? Dan kunnen we het beter beoordelen.

En bedoel je met de screenprotector de voorgeplakte screenprotector, of een eigen? Als het een eigen screenprotector is, heb je dan eerst de voorgeplakte screenprotector verwijderd? Ik kan me namelijk voorstellen dat protector bovenop protector niet bevorderlijk is voor de schermweergave, dus dat is altijd iets om rekening mee te houden.

kevin-sig
0 Likes
michel1983
First Poster
Opties

Beste kevin,

bedankt voor je antwoord, schijnbaar had ik er  2 screenprotectors op zitten, een eigen en de fabrikant protector.

ik heb ze beide los gehad en de verkleiring zit echt in het scherm.

hieronder een foto toegevoegd.

93903985_249987849458176_6616840974293270528_n.jpg

mvg michel

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Helder, helaas.

Heb je dit ook wanneer je opstart in de veilige modus? https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-kan-ik-mijn-toestel-starten-in-veilige-modus/

kevin-sig
0 Likes
michel1983
First Poster
Opties

beste kevin,

heb ik net geprobeerd maar lost helaas niks op

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

De veilige modus is er ook niet om problemen op te lossen, maar om te diagnosticeren waar de oorzaak gezocht moet worden. Wanneer je de veilige modus verlaat zijn problemen sowieso weer terug, maar ik bedoelde: had je de beeldproblemen ook toen je opgestart was in de veilige modus?

kevin-sig
0 Likes
michel1983
First Poster
Opties

oh sorry dat was geen duidelijk antwoord van me mijn excuus, maar in de veilige modus bleef het beeld probleem bestaan.

0 Likes
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Geeft niet, ik was ook niet heel duidelijk met wat ik precies wilde weten.

Dan ben ik bang dat het echt in het scherm zit. Ik raad je dan aan een goede back-up te maken van je telefoon en hem aan te melden voor de ophaalservice van Samsung, want zo is het natuurlijk moeilijk genieten van het normaal zo prachtige scherm 😞 

Als er verder inderdaad geen gebruikerschade is, kan de reparatie kosteloos onder de fabrieksgarantie worden uitgevoerd: https://eu.community.samsung.com/t5/Other-Smartphones/Waar-kan-ik-terecht-voor-reparatie-van-mijn-Sa...

kevin-sig
0 Likes
michel1983
First Poster
Opties

dank je wel kevin voor je hulp dan ga ik dat doen 😉

0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
En nog een tip:
Maak foto's van jouw toestel voordat je het verstuurd. Mocht het beschadigd terug komen dan heb je in elk geval bewijs dat de schade niet door jou was ontstaan.
Zorg ervoor dat op de foto ook een datum en eventueel tijdstip te zien is als bewijs van een recente foto.
0 Likes