op 19-01-2019 10:36 AM
Dag,
Ik heb een vraag over mijn Samsung S9.
Wanneer ik een willekeurige game op mijn telefoon automatisch laat spelen, valt deze na een bepaalde tijd in een screensaver/screenprotector modus? Het lukt mij niet om dit uitgeschakeld te krijgen. Ik heb zelfs een ‘No screen Off’ app gedownload om dit tegen te gaan, geen effect. Zouden jullie mij kunnen helpen hier voor eens en altijd mee af te rekenen?
Dank u!
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 07-11-2019 04:31 PM
Ik had dit probleem ook. Maar ik heb een Samsung A50. Mijn oplossing was: Draai het scherm horizontaal. Als je dan de balk met de uitknop ziet zie je ook een soort kleine controller. Als je daarop drukt dan moet je op Geavanceerde gamefuncties klikken. Er is dan een optie om Automatische schermvergrendeling uit te zetten. En dan ben je klaar!
op 19-01-2019 12:11 PM
op 20-01-2019 11:53 AM
Helaas is dat niet voldoende. Ik doel overigens ook niet op het scherm met de klok waar ie na een tijd ongebruikt op schiet maar deels doorzichtig zwart laag dat je weg kunt swipen (komt iets van tekst als je het inegdrukt houdt). Voorheen altijd IOS gehad, geen idee wat de juiste term hier is. Overigens had ik dit probleem niet toen ik het toestel net had ( 2 maanden geleden). 2 apps gedownload om dit tegen te gaan maar geen effect.
Misschien toch maar een factory preset?
op 20-01-2019 11:55 AM
op 20-01-2019 08:35 PM
zo ziet ie eruit als ik mn vinger erop houdt, wanneer ik dat niet doe valt ie nog een stuk donkerder uit.
op 21-01-2019 01:25 PM
Als je het scherm op deze manier ziet, en je veegt van rechts naar links krijg je vanwege de Game-launcher een extra optie te zien, de knop onder de recente apps knop.
Als je hier op tikt -> En je tikt op aanraakvergr. scherm, krijg je dit scherm te zien. Als je op de bovenste knop tikt, krijg je het zelfde scherm te zien. Wellicht dat je hier per ongeluk op tikt?
op 07-11-2019 04:31 PM
Ik had dit probleem ook. Maar ik heb een Samsung A50. Mijn oplossing was: Draai het scherm horizontaal. Als je dan de balk met de uitknop ziet zie je ook een soort kleine controller. Als je daarop drukt dan moet je op Geavanceerde gamefuncties klikken. Er is dan een optie om Automatische schermvergrendeling uit te zetten. En dan ben je klaar!