Met de update naar Android 8.0 verdween bij Samsung-smartphones de optie om de ringtone aan te passen voor individuele contacten, Hoe los ik dat... Bekijk bericht
Kan iemand mij uitleggen hoe ik de foto's, die zijn overgezet van mn ouide S4 naar de S9+ in landscape kan weergeven?
Na t overzetten... Bekijk bericht
Hoi,
2 maanden geleden heb ik mijn s9 gekocht met de bijgeleverde headset akg. Sinds gisteren hoor ik geen geluid meer door mijn oortjes.... Bekijk bericht
Goedemorgen allemaal,
Ik heb sinds een 1,5 maand mijn Galaxy S9+ weer terug. Deze heeft 1x een schermvervanging gehad, en 1x vernieuwing... Bekijk bericht
Ik wilde meedoen met actie : Koop tussen 15 oktober 2018 en 18 november 2018 een Galaxy S9, S9+, of Note9 bij een deelnemende winkel en ontvang... Bekijk bericht
Ik heb gebruik gemaakt van de cashback actie. Alles goed ingescanned en opgestuurd, op tijd. Ik ging even kijken naar de status en vond in een mail... Bekijk bericht
Using a SIM from Argentina. Used a european sim to activate with 15 min call. Asking for sim network code still. Any recommendations? Thanks
Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn Samsung Galaxy s9.
Het gaat om het ontgrendelen. Als ik de home knop ingedrukt houd dan ontgrendelt mijn... Bekijk bericht
Dag, leden van Samsung
Ik zit met een probleem als mijn S9+ vergendeld is en op vergendel scherm staat gaat mijn vinger afdrukscan steeds... Bekijk bericht
Mijn vraag heeft betrekking op de pro stand.
Ik wil een avondfoto maken met een lange sluitertijd, ca. 5 sec.
De camera staat op de pro stand.... Bekijk bericht
Op mijn Samsung S7 was het nog mogelijk om in S Health een activiteit toe te voegen. Nu zie ik deze mogelijkheid
op de S9 niet terug.. Of kijk ik... Bekijk bericht
Ik heb nog niks er over gehoord. Ik heb 4 oktober een samsung s9 plus gekocht alles netjes ingevuld. Een medewerker van mediamarkt zei tegen mij... Bekijk bericht
Met het aanvragen van de galaxy S9 heb je 100,- caschback. Ik vraag me af waar je kan zie hoever dat proces is. Daarnaast kom ik net tegen dat je... Bekijk bericht
Ik wil de vinger scanner gebruiken voor apps te openen of betalen bij bank app.
Echter als ik het instel moet schermbeveileging worden... Bekijk bericht
Wanneer ik iemand bel of gebeld wordt met de s9, dan hoor ik de persoon aan de andere kant van de lijn niet of nauwelijks. Ook de extra volumeknop... Bekijk bericht
sinds gisteren heb ik een samsung Galaxy S9. Op zowel het vergrendelscherm als het startscherm heb ik 2 verschillende notificatiebalken (met... Bekijk bericht