Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Scherm -alleen- aan na dubbel-tap, is dat mogelijk?

(Onderwerp aangemaakt op: 20-11-2022 07:11 AM)
642 Weergaven
sawul62
Voyager
Opties

Heb hier twee smartphone hoesjes voor mijn S10, een backcase en een bookcase model.
Het bookcase model vind ik bijzonder prettig vanwege
1. de maximale grip
2.het scherm van de smartphone gaat (in mijn geval) niet direct aan wanneer ik 'm in m'n handen neem.

Het bookcase model heeft 1 belangrijk nadeel: je kunt 'm niet gebruiken in een statief(je).
Kennelijk vonden de ontwerpers vonden het simpelweg te ingewikkeld om een uitsparing te maken voor de lens in de flap, zodat je de bookcase flat kunt omvouwen en tóch nog kunt fotograferen/filmen.
Er zijn een miljoen bookcase modellen, maar geen enkele heeft een uitsparing voor de lens, althans, ik heb ze niet gevonden.

Ik twijfel, maar overweeg zelfs om in de bookcase cover zélf een uitsparing te snijden.

Kortom, om te kunnen filmen met een statief heb je een backcase cover nodig.

Nadelen:
1. oppassen dat de smartphone niet uit je handen glijdt, die kans is stukken groter, maar...
2. nog belangrijker, als je het scherm aanraakt gaat het apparaat aan.

Hinderlijk. Leg je 'm neer, gaat 'ie uit, pak je 'm op gaat 'ie weer aan, terwijl je 'm niet nodig hebt.

Ik vind de functionaliteit van 2x 'tappen' om het scherm aan- c.q. uit te zetten gaan perfect: lees scherm aan wanneer ik dat nodig vind.

En 2: wanneer ik thuis ben, dan tegelijk naar het hoofdscherm (zonder swipen, zonder pin)

Hoe stel ik dat in bij de S10 en A13 bij gebruik van een backcase cover?

Thanks!

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
mollie319
Troubleshooter
Opties
Goedemorgen,

Ga naar Instellingen - geavanceerde functies - bewegingen en gebaren

Daar kun je dit instellen
Screenshot_20221120_074809_Settings.jpg

--
Peace & B Wild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Oplossing
mollie319
Troubleshooter
Opties
Goedemorgen,

Ga naar Instellingen - geavanceerde functies - bewegingen en gebaren

Daar kun je dit instellen
Screenshot_20221120_074809_Settings.jpg

--
Peace & B Wild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
sawul62
Voyager
Opties

Super! Heel hartelijk dank. Dat werkt inderdaad. Echt top!
Bij mij mankeren 'Gebaren vingerafdruksensor' en 'Vegen voor schermafbeelding', maar dat is niet belangrijk.


Nogmaals dank!

SnagIt-20112022 085527.png

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Mooi opgelost Mollie😁 Lekker bezig!
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
sawul62
Voyager
Opties
@mollie319 Nogmaals dank! Ben hier echt blij mee. Had een relatief dure backcover gekocht, een tijd geleden, maar weer in de kast gegooid: iedere het scherm aan wanneer het apparaat beetpakte, nee, dat was 'm niet. Kan de backcover nu wél gebruiken en het statiefje... Had de vraag veel eerder moeten stellen! Wilde dit gewoon nog even toevoegen.