Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Alarm gaat niet af als telefoon op stil staat

(Onderwerp aangemaakt op: 26-11-2022 12:27 AM)
5560 Weergaven
Justaerin
Journeyman
Opties
Hallo allemaal, 

Ik heb 's nachts mijn telefoon altijd op stil staan. Tot voorkort ging mijn alarm/wekker dan wel gewoon af. Maar opeens is dat niet meer zo, wat er in geresulteerd heeft dat ik me al een aantal keer verslapen heb omdat ik niet wist waardoor dit veroorzaakt werd. Ik heb de cache gewist, alarmen verwijderd en opnieuw toegevoegd, alarmen uit gevinkt bij het 'niet storen' menu (zodat ze dus wel werken als ik de 'niet storen' functie inschakel, m'n telefoon heeft de nieuwste update die er is. Ik ben het spoor even bijster, iemand die me uit de brand kan helpen? 
- Melanie 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
mollie319
Big Cheese
Opties
Hoi Melanie,

Ga naar Instellingen - Melding - Niet storen

Kijk onder de kop:
Toegestaan tijdens niet storen

Daar vind je Alarmen en geluiden

Als je daarop tikt kun je het aan- of uitzetten

In de Klok app kun je in de instellingen kijken of het knopje van: Alarmen dempen bij systeemgeluid uit ook daadwerkelijk uit staat.

Als laatste kun je nog kijken onder: Instellingen - Apps en zoek de Klok app op. Tik erop en kijk of Meldingen aanstaat onder Machtigingen toegestaan Screenshot_20221126_073517_Settings.jpgScreenshot_20221126_074429_Clock.jpgScreenshot_20221126_074841_Permission controller.jpg

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
mollie319
Big Cheese
Opties
Hoi Melanie,

Ga naar Instellingen - Melding - Niet storen

Kijk onder de kop:
Toegestaan tijdens niet storen

Daar vind je Alarmen en geluiden

Als je daarop tikt kun je het aan- of uitzetten

In de Klok app kun je in de instellingen kijken of het knopje van: Alarmen dempen bij systeemgeluid uit ook daadwerkelijk uit staat.

Als laatste kun je nog kijken onder: Instellingen - Apps en zoek de Klok app op. Tik erop en kijk of Meldingen aanstaat onder Machtigingen toegestaan Screenshot_20221126_073517_Settings.jpgScreenshot_20221126_074429_Clock.jpgScreenshot_20221126_074841_Permission controller.jpg

Peace & Β ωild!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2

Justaerin
Journeyman
Opties
Hi Mollie,

Bedankt voor je bericht. Ik heb alles even geprobeerd en schijnbaar heeft er iets gewerkt! Ik moest opnieuw al mijn alarmen instellen en dergelijke. Maar het werkt weer, heel fijn! Alleen dan nu het volgende; Als m'n wekker nu afgaat, klinkt er een stem van een Engelse dame die mij heel vrolijk verteld wat voor weer het is vandaag, en wat er nog komen gaat. Dit hoeft van mij nou weer nét niet. Enig idee hoe ik dit uit krijg? 😳 Het is ook nooit goed he, met ons Nederlanders haha!

Alvast dank.

Groetjes, Melanie
0 Likes
mollie319
Big Cheese
Opties
Hey Melanie,

Mooi dat het is opgelost.

Voor het voorlezen, Ga naar de Klok app, tik op je alarm en tik dan op Alarmgeluid.

Daar kun je instellen welk geluid, maar ook de optie Bixby-alarm. Die zal dan aanstaan voor een alarm die je hebt ingesteld.

Tik op beltoon, zoals in bijgevoegde screenshot.

Als je meerdere Alarmen hebt ingesteld, allemaal even nalopen.
Screenshot_20221127_053816_Clock.jpg

Peace & Β ωild!

0 Likes