Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung watch 5

(Onderwerp aangemaakt op: 01-02-2023 12:09 AM)
548 Weergaven
zy2015
Apprentice
Opties
Ik heb een samsung watch 5 gekocht en een s10+ heb ik. Als ik via whatsapp gebeld word gaat dit niet over op mij watch.. weet iemand wat ik moet doen?
0 Likes
10 Antwoorden
Moiitje
Samsung Members Star ★★
Opties

Krijg je gewone bericht meldingen wel binnen op je watch?

 

0 Likes
zy2015
Apprentice
Opties
Jaa dat wel alleen de spraakoproepen niet
0 Likes
Moiitje
Samsung Members Star ★★
Opties

Oke zijn al je apps en je horloge up to date? (wear app. whatsapp en de apps op je watch?)

0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Zie je in Bluetooth-instellingen, waar je ziet dat het horloge is verbonden, ook de tekst "Verbonden voor oproepen"? Zo niet, klik dan op het wiel en verander de instelling voor oproepen. Controleer of dit helpt.

0 Likes
zy2015
Apprentice
Opties
Yess heb alles pas nog up to date gemaakt op mijn telefoon
Maar hoe moet ik dat op de watch doen dan?
0 Likes
zy2015
Apprentice
Opties
Yes alles is verbonden🤷
0 Likes
Moiitje
Samsung Members Star ★★
Opties

Ga op je horloge naar de play store -> scrol vervolgens helemaal naar beneden-> kies apps beheren en vervolgens alles updaten.


Kun je onder de wear app ook eens controleren in de wear app op je telefoon-> instellingen horloge -> meldingen-> zet meldingen ook weergeven als de telefoon wordt gebruikt aan. 

0 Likes
zy2015
Apprentice
Opties
@Moiitje ik heb dit allemaal gedaan.. het doet het nog steeds niet.. ik ben er nj wel achter gekomen dat als ik whatsapp open heb op mijn telefoon en wordt gebeld via whatsapp gaat het wel over op de watch maar als de telefoon niet wordt gebruikt en ik wordt gebeld via whatsapp gaat het niet over
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @zy2015, goedemorgen.

 

Hoe gaat het met normale oproepen (dus niet via WhatsApp) Heeft dit in het verleden wel gewerkt op jouw toestel? Als je gaat naar Instellingen > Apps > WhatsApp > Meldingen > Meldingscategorieën staat de optie voor oproepen ook ingeschakeld?

 

Maakt dit geen verschil dan hebben we ook een mogelijkheid voor Hulp-op-Afstand 😇 Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200