Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoelang support (met updates) op S10e ?

(Onderwerp aangemaakt op: 30-01-2023 02:24 PM)
961 Weergaven
GND
Apprentice
Opties

Hallo,

Ik ben al even aan het zoeken, maar heb het nog niet gevonden.

Ik heb een S10e, een fijne telefoon.  Een paar weken geleden kreeg ik nog een Android update. Mijn vraag is:"Tot wanneer blijf ik de Android updates ontvangen?"

Cheers, GND

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

het toestel zal geen nieuwe Android versies krijgen en zal ook niet naar Android 13 worden geüpdatet.  Hiernaast zijn de beveiliging updates van 1x per maand naar  1x per kwartaal gegaan (ondanks dat ze meer uitgebracht hebben).

Het toestel is inmiddels al bijna 4 jaar uit wat betekend dat deze langzaam er uit zal gaan.  Wanneer precies is niet bekend omdat Samsung vaak langer nog met de beveiligingsupdates komt dan dat ze als grens gesteld hebben.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

het toestel zal geen nieuwe Android versies krijgen en zal ook niet naar Android 13 worden geüpdatet.  Hiernaast zijn de beveiliging updates van 1x per maand naar  1x per kwartaal gegaan (ondanks dat ze meer uitgebracht hebben).

Het toestel is inmiddels al bijna 4 jaar uit wat betekend dat deze langzaam er uit zal gaan.  Wanneer precies is niet bekend omdat Samsung vaak langer nog met de beveiligingsupdates komt dan dat ze als grens gesteld hebben.