Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung update notities verdwenen

(Onderwerp aangemaakt op: 03-12-2022 11:14 PM)
852 Weergaven
Ky-Jahno
Student
Opties

Mijn Samsung notities zijn verdwenen na een update van Samsung afgelopen donderdag 1 december 2022. ik kon Samsung notities niet openen. Ik kreeg geen foutmelding. Na het drukken op de app verdween deze. Telefoon opnieuw opgestart hetzelfde. Daarna notities verwijderd opnieuw geïnstalleerd. Bestanden waren leeg. Met de Cloud gegevens proberen terug te halen. Jammer genoeg waren deze van 2 jaar geleden toen  ik overging naar een ander toestel. Kan het zijn dat mijn notities nog terug te zetten zijn door Samsung. Gezien het door een update kwam die in mijn scherm verscheen. Ik heb gebeld met de klantenservice maar die kunnen niets voor mij betekenen. 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Het is natuurlijk niet fijn wanneer je notities kwijt bent geraakt, wij hebben helaas geen mogelijkheden om dit vanuit ons terug te plaatsen. Wanneer je deze niet meer terugziet in een back-up vrees ik ook dat deze verloren zijn gegaan. Je kan wel de synchronisatie inschakelen in Samsung Notes zodat deze in de toekomst ook via andere apparaten op te roepen en in te zien zijn.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Het is natuurlijk niet fijn wanneer je notities kwijt bent geraakt, wij hebben helaas geen mogelijkheden om dit vanuit ons terug te plaatsen. Wanneer je deze niet meer terugziet in een back-up vrees ik ook dat deze verloren zijn gegaan. Je kan wel de synchronisatie inschakelen in Samsung Notes zodat deze in de toekomst ook via andere apparaten op te roepen en in te zien zijn.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Ky-Jahno
Student
Opties

Hoi Martijn,

Is dit ook niet mogelijk met eventueel data terugzetten? Van de dag voor de update?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Alleen wanneer je de Notes synchroniseert kan je deze weer inzien. Een normale back-up maakt geen back-up van je Notes 😇

0 Likes