Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy S20 stopt met laden bij 85% na update naar Android 13

(Onderwerp aangemaakt op: 21-11-2022 01:40 PM)
1229 Weergaven
EusEusEus
Apprentice
Opties
Ik heb gisteren mijn SGS20 Ultra geüpdatet naar Android 13 en sindsdien stopt mijn telefoon met opladen bij het bereiken van 85%. Meerdere laders gerpobeerd en bij allemaal hetzelfde effect.

Bekend probleem? Graag zsm oplossen. 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
mollie319
Big Cheese
Opties
Ga naar Instellingen - batterij en apparaatonderhoud - tik op batterij - scroll helemaal naar beneden en tik op Meer batterij instellingen en zet daar Batterij beschermen uit

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
mollie319
Big Cheese
Opties
Ga naar Instellingen - batterij en apparaatonderhoud - tik op batterij - scroll helemaal naar beneden en tik op Meer batterij instellingen en zet daar Batterij beschermen uit

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

EusEusEus
Apprentice
Opties
Thnx voor de vlotte reactie en het antwoord. Dit was de oplossing.
EusEusEus
Apprentice
Opties
Het is voor mij de oplossing, omdat ik nu de reden weet dat deze niet verder laadt dan 85%. Daarnaast is mijn telefoon niet de nieuwste meer en heeft deze altijd gewerkt zonder deze optie. Met mijn nieuwe telefoon zal ik overwegen deze opties direct vanaf het begin te gebruiken.
0 Likes