Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geinstalleerde app uit Galaxy Store niet zichtbaar via Instellingen -> Apps

(Onderwerp aangemaakt op: 21-11-2022 12:10 AM)
522 Weergaven
RobPt1
Apprentice
Opties

Ik wil een app verwijderen die ik geïnstalleerd uit de Galaxy Store maar hij is niet zichtbaar in de lijst met Apps (via Instellingen -> Apps)

Gaarne advies

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Dit is ook ene heel andere app. Dat kun je ook zien als je de afbeeldingen er bij bekijkt in de galaxy store. Je kan de app weer verwijderen via de galaxy store.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
RobPt1
Apprentice
Opties

Excuses voor mijn late reactie. Het is gelukt. Maar ik schaam me wel een beetje want ik had geschreven  dat onder het icoon van Good Lock "Galerij" stond. Maar ik was volledig gefixeerd op Good Lock in de lijst met apps wat ik dus niet kon vinden. Kwam niet op het idee om bij Galerij te kijken en ja hoor daar stond de app. Eenmaal het icoon van de "echte" Galerij en eenmaal het icoon van Good Lock. Verwijderd dus mijn probleem is opgelost. Ik dat dat de leeftijd genadeloos heeft toegeslagen. Maar hoe dan ook, bedankt voor de tips!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Je bent vergeten om te vermelden om welke app het gaat.

Misschien nog 1 menu doorklikken naar systeem apps?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
RobPt1
Apprentice
Opties

Sorry. Het betreft: Good Lock (maker: Vora Harsh Kumar Rashibhai) Ik heb in de Galaxy Store gezocht op Good Lock en dit was de enige die ik tegenkwam. Ook vreemd is dat onder het icoon van de app Galerij staat.

0 Likes
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Dit is ook ene heel andere app. Dat kun je ook zien als je de afbeeldingen er bij bekijkt in de galaxy store. Je kan de app weer verwijderen via de galaxy store.

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @RobPt1, goedemiddag.

Is het je met de tips van @Moootje en @Patrick nog gelukt? Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Oplossing
RobPt1
Apprentice
Opties

Excuses voor mijn late reactie. Het is gelukt. Maar ik schaam me wel een beetje want ik had geschreven  dat onder het icoon van Good Lock "Galerij" stond. Maar ik was volledig gefixeerd op Good Lock in de lijst met apps wat ik dus niet kon vinden. Kwam niet op het idee om bij Galerij te kijken en ja hoor daar stond de app. Eenmaal het icoon van de "echte" Galerij en eenmaal het icoon van Good Lock. Verwijderd dus mijn probleem is opgelost. Ik dat dat de leeftijd genadeloos heeft toegeslagen. Maar hoe dan ook, bedankt voor de tips!

MartijnK
MegaStar
Opties

Ah super! Wat fijn dat het is opgelost 😁 En geen enkel punt natuurlijk, we vinden het al heel erg tof dat je ons een terugkoppeling geeft! 

Heb je in de toekomst vragen of onze hulp nodig, niet schromen! en ons gewoon een berichtje sturen 😉

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes