Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S21 loopt vaak vast

(Onderwerp aangemaakt op: 30-03-2021 11:11 AM)
2830 Weergaven
NaomiSander
Apprentice
Opties
Ik heb de s21 in februari besteld als pre order. In het begin was de batterij ontzettend snel leeg en nu loopt de telefoon steeds vast. De telefoon doet niet waar ik op druk. Sluit de app uit het niets en op het internet loopt hij ook vaak vast als ik wat op wil zoeken. 
Ik heb al heel veel apps verwijderd maar hij blijft het doen en heb de fabrieksinstelling ook al een paar keer gedaan maar word het ook niet beter van..
Hebben anderen hier ook last van?? Wat kan ik hier anders aan doen?
0 Likes
10 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
Izzy61
First Poster
Opties

Ik heb mn S21 al 3 maanden in gebruik, loopt vaak vast als ik op internet zowel (wifi + mobiel) ben dan is de pagina blanco, verversen kan ook niet. 

Bij de samsung service langs geweest, ze hebben mn toestel gereset en geadviseerd om geen smart switch te gebruiken maar de apps handmatig te installeren. Dit werkte tijdelijk goed.

Om het toestel sneller te maken moet ik wel vaak optimaliseren, maar dit hoort niet.

Heb hiervoor veel samsung toestellen gehad, S2, S4, S6 en de laatste S8. Nooit problemen gehad totdat ik de S21 heb aangeschaft.

De s8 was een supertoestel.

Om een.lang verhaal kort te maken, ben niet blij met de samsung s21 5g.

Eigenlijk wil ik mn geld terug.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Izzy61,

Welkom op de Community!

Als je het toestel al eens hebt gereset en het toestel is up-to-date, dan kun je het toestel eens laten nakijken bij een servicepunt van ons of gebruik maken van onze Ophaalservice: https://bit.ly/3eNVdye

Laat je weten of het is gelukt? 👍

rsz-846676
0 Likes
altoalto6
First Poster
Opties
Hier hetzelfde probleem. Telefoon loopt regelmatig vast. Dan werkt he scherm niet meer en moet ik hem opnieuw opstarten. Met note8 nooit problemen gehad en eigenlijk zou dit ook niet mogen met zo'n duur toestel.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @altoalto6,

Welkom op de Samsung Community!

Is het toestel up-to-date? En heb je hem bijvoorbeeld al eens gereset?

rsz-846676
Mariontje
Apprentice
Opties
Hoe reset je het toetel? Bij mij valt het toestel steeds uit en start dan ook meteen weer op. Toestel is 2 maanden oud.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Mariontje, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Is het je al gelukt om je telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen? Wacht wel met het terugzetten van een back-up en stel je apps één voor één in vanuit de Google Play Store.

Kijk hier voor meer informatie:

• Hoe reset ik mijn Samsung smartphone of tablet terug naar fabrieksinstelling? | Samsung Nederland

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Mariontje
Apprentice
Opties
Ja maar weet niet hoe ik al mijn foto's en bestanden mooie bewaren dan? Heb er best veel opstaan. Eerder kon dat met smartswitch van mobiel naar mobiel. Zonder een andere mobiel. Weet ik het niet?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Je kan Smart Switch ook in combinatie met een computer gebruiken. Met Smart Switch kan je dan eerst een back-up maken voordat je deze reset. Voor WhatsApp maak je een aparte back-up via de app WhatsApp zelf.

Lees hier meer over Smart Switch: Wat is Smart Switch en hoe gebruik ik het? | Samsung NL

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200