Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S21, geen verbinding in Duitsland

(Onderwerp aangemaakt op: 09-05-2022 10:21 AM)
2489 Weergaven
Limbo2121
Pathfinder
Opties

Hallo, ik heb sinds 3 maanden een S21 met een vodafone-abonnement (zakelijk). In maart in Dubai en Qatar geweest, geen probleem. Thuis in Nederland, geen probleem. Gereist naar Italië met de auto, steeds problemen in Duitsland, gewoon bij de grensovergang helemaal geen bereik, bij herstarten wel maar na verloop van tijd weer helemaal niks, niet kunnen bellen en gebeld worden maar ook geen data. Dat deed zich ook voor toen we Zwitserland binnenreden maar in het hotel even de telefoon opnieuw opgestart en daarna 2 weken geen problemen meer, ook niet in Italië maar toen we Duitsland weer binnenreden, je raadt het al, weer geen verbinding. Om gek van te worden. Hiervoor een S9 gehad en nooit enig probleem ermee gehad. Und jetzt? De zaak ligt ook voor bij Vodafone maar als ik alles hier zo lees dan lijkt het toch echt aan het toestel te liggen. Kom er maar in Bruce! 🙂

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Limbo2121
Pathfinder
Opties
Het lek is boven. Kreeg verleden week een IPhone van het werk. Deze geïnstalleerd, wat een drama als je overstapt van android naar iOS. Enfin, na twee dagen alles redelijk in orde. Sta ik op maandag op, toestel zwart en niet meer aan te krijgen. Snel teruggestuurd en besloten mijn S21 te houden; beter een gebrekkige in het buitenland dan iets.met iOS. Onderweg bereik tot in Italië (dus opeens wel in Duitsland zij het na herstart, daar), na de grens hield het op. Uiteindelijk toch aan het werk gekregen door alle andere APN's dan Vodafone, er stonden er een stuk of 8, te verwijderen. Dat had Vodafone al eerder aangegeven alleen kon ik ze niet verwijderen. Vandaag kwam ik er achter dat dat lukt als je in de instellingen van zo'n APN zit. En voila, direct 4g. Dit draadje mag eindelijk op slot.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
39 Antwoorden
Members_qnifUt0
Apprentice
Opties

Goedemorgen,

Ik had van het weekend hetzelfde probleem in Duitsland, iedere keer opnieuw opstarten een halfuur verbinding daarna weer niets, gister bij terugkomst in nederland niks aan de hand. Vanmorgen weer problemen. Betreft ook een s21.

Nog steeds problemen met het koppelen van het telefoonboek in de de auto. Zie niet wie er belt en kan ook geen toegang krijgen tot het telefoonboek, er staat continu bezig met verbinden.

Geef mij de s10 maar weer terug, kon ik beter mee uit de voeten.

0 Likes
Limbo2121
Pathfinder
Opties

Ben ik gelukkig dus niet de enige. Vodafone heeft instellingen inmiddels gereset maar het is klaarblijkelijk een hardwareprobleem.  En dat met een high end toestel! Die S9 was zo slecht nog niet, alleen het geheugen was niks.

0 Likes
Limbo2121
Pathfinder
Opties

Dan zou het een Vodafoneprobleem moeten zijn. @Members_qnifUt0?

0 Likes
Members_qnifUt0
Apprentice
Opties

We gaan het beleven, vrijdag weer naar Duitsland dus even kijken wat er gebeurt.

0 Likes
Limbo2121
Pathfinder
Opties

Mss even Vodafone vragen een reset uit te voeren van de instellingen die gelden in het buitenland. Tenminste, dat vertelde de afdeling ICT me.

Laat je het even weten wat de ervaringen zijn? Thnx.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ervaar je dit ook met een andere provider dan Vodafone? En heb je dit ook als je voor een andere netwerkmodus kiest, in plaats van 5G > 4G?

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten. 

Een andere optie is om je telefoon aan te melden voor een reparatie, echter kan ik je niet garanderen dat ze dit ook in het service centrum zullen constateren. 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Limbo2121
Pathfinder
Opties

Thnx. Op die vragen kan ik geen antwoord geven, immers niet geprobeerd. Hoe kan ik een foutenrapport genereren?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dit kan via de Members-app op je telefoon ik raad je wel aan om dit te doen wanneer je dit ervaart, jouw telefoon zal dan ook de achtergrond informatie mee sturen naar onze R&D afdeling.

Open de Members-app en kies onderin voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie je ook de optie foutrapport voorbij komen 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_qnifUt0
Apprentice
Opties

zojuist een rapportage naar jullie verzonden