Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S21 FE wordt ineens niet meer herkend in laptop

(Onderwerp aangemaakt op: 20-05-2023 08:59 PM)
696 Weergaven
Members_V1lnoc7
First Poster
Opties

Hoi allen,

Ik heb mijn samsung 21FE net aan mijn laptopt verbonden. Ik kon geen 'veilig verwijderen' vinden, dus heb hem er direct uitgetrokken. Hierna vindt mijn laptop hem niet meer als ik hem terug erin steek. Hij laadt wel op, maar als ik bij 'USB bediend door', kies voor verbonden apparaat, doet hij dit niet. Er staat; kan niet overschakelen. De mapjes kan ik dus niet meer openen op mijn laptop.

Ik heb beiden al opnieuw opgestart, maar dit werkt niet. Hij laadt mijn telefoon wel op, dus het gaat puur over data overdracht.

Mijn laptopt pakt wel mijn andere USB en een andere kabel werkt ook niet (en deze kabel wel bij andere dingen).

Hebben jullie de oplossing of is mijn telefoon hierin defect en moet ik accepteren dat deze niet meer aan de pc/ laptop gekoppeld kan worden?

0 Likes
5 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_V1lnoc7, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wordt je telefoon wel herkend als je aansluit op aan de PC met Smart Switch? 

Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Robin1977
First Poster
Opties

Beste Martijn,

Ik heb hetzelfde probleem als hier boven.

Ik probeer mijn s21 aan te sluiten op mijn nieuwe laptop. De laptop herkend mijn telefoon en op mijn telefoon kan ik verbinden. De bestanden kan ik zien maar niet overzetten of foto's bekijken. Normaal zeg je dan usb bediend door verbonden apparaat, maar ik kan of niet overzetten of als het vinkje verbonden apparaat aanstaat, heeft de laptop de verbinding verloren.

Wat kan ik doen?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Robin1977, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Wanneer je jouw telefoon aansluit op je computer, krijg je dan ook een melding op je telefoon te zien om de USB indeling aan te passen?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_n9Ils9e
First Poster
Opties

Hallo,

Het is niet mogelijk mijn samsung s21 FE te koppelen aan de laptop, ook niet in veilige modus. De gsm wordt enkel opgeladen via de usb kabel, maar ik kan geen bestanden overzetten, wat nu?

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_n9Ils9e,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw toestel ook helemaal up-to-date? Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes