Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S10e selfie camera

(Onderwerp aangemaakt op: 09-12-2019 10:00 PM)
613 Weergaven
Sweetandsour
First Poster
Opties

Hallo.

Ik heb me speciaal hier aangemeld voor de volgende vraag.

Het zal vast wel al eens voorbij zijn gekomen maar hierbij mijn dringende vraag.

Ik ben mijn nieuwe s10e aan het bekijken en ik maak regelmatig selfies.

Nu zie ik dus dat je een optie hebt in de camerastand voor waar je kunt schuiven naar 1 of meerdere personen.

Die selfiestand is belachelijk dichtbij. Alsof je continue bent ingezoomd.

De stand voor meedere personen is perfect. Maar elke keer staat ie default op die ingezoomde stand.

En ik gebruik veel instagram en op die camera pakt hij automatisch die 'zoomstand'. Wat een downer. 

Is hier wat aan te doen? 

Als dat niet zo is ga ik kijken of ik deze koop ongedaan kan maken want dit is echt niet leuk. 

Echt een teleurstelling voor mij. 

Hopelijk is hier een fix voor! Weet iemand dat? Is dit een bekend probleem?

Bedankt  

0 Likes
3 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Stel je vraag even aan Instagram. Die moet hun app aanpassen dat hij de andere camerastand gebruikt dan..
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Sweetandsour
First Poster
Opties

Bedankt voor je antwoord.

Ik heb met mijn vorige gsm de S6 hier geen enkel probleem mee gehad!!!

Dat ligt niet aan Instagram naar mijn mening dan. 

Het komt doordat Samusun nu 2 opties heeft toegevoegd aan de camera. Hetzelfde geldt voor Snapchat en Whatapp videobellen. Wat een teleurstelling. 

Daarbij elke keer als ik de gewone camera pak en de optie pak voor meerdere personen, dan blijft dat niet. Elke keer moet ik het weer opnieuw herkiezen om niet mijn mega ingezoomde gezicht te zien. Kun je dit instellen???

0 Likes
Sweetandsour
First Poster
Opties

Daarbij lees ik in het Engels dat er meer problemen hiermee zijn en dat mensen hun gsm terugsturen door dit.

Op alle socialmedia apps pakt hij zoooo gezoomd in dat je nog geen selfie met iemand anders kan nemen.

En zoiets verwacht ik niet van de nieuwste telefoon van Samsung!!

Ik ben enorm gefrusteerd hierdoor.

0 Likes