op 10-06-2022 01:10 PM
Goedemiddag,
Mijn camera van de S10 maakt wat vreemde foto's. Aan de randen lijkt het soms ene lachspiegel. Ineens zijn voorwerpen of personen helemaal uitgerekt en zijn de verhoudingen of de normale diepte weg.
Mijn vriendin heeft met haar S10e exact hetzelfde probleem. In de instellingen hebben we nog niets kunnen vinden.
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Alvast bedankt.
Groet, Jeffrey
10-06-2022 01:34 PM - bewerkt 10-06-2022 01:34 PM
13-06-2022 10:46 AM - bewerkt 13-06-2022 10:50 AM
Hi @Jeffrey2022
Welkom op de Samsung Community! Heb je toevallig al geprobeerd om de camera te resetten zoals @Patrick heeft geadviseerd? Ervaar je dit overigens sinds aanschaf van het toestel of pas recent?
Ik lees je reactie graag tegemoet.
Groetjes,
Esma
op 17-06-2022 02:28 PM
Hi Esma en Patrick,
Dank voor de reacties. Ik heb de camera gereset, maar ervaar nog altijd hetzelfde probleem. ter illustratie: de onderste foto geeft de juiste afmetingen weer van de linker stoel. Echter op de eerste foto, waar de stoel aan de buitenkant van de foto staat, wordt de stoel breder gemaakt. Alsof het met een groothoeklens genomen wordt.
op 20-06-2022 10:01 AM
Bedankt voor de voorbeelden, @Jeffrey2022. Je hebt met de Galaxy S10 Series de mogelijkheid om ultrabrede foto's te maken. Welke functie gebruik jij om foto's te maken? Wellicht gebruik jij één van deze functies waardoor de foto's breder uitkomen: https://bit.ly/2J9qE9l. Op onze website kun je meer informatie hierover vinden.
Groetjes,
Esma
op 05-07-2022 08:50 PM
Hi Esma,
Excuus voor de late reactie. De mail (dat er een reactie gegeven was) belandde in de spam.
Normaliter heb ik geen beeldvullende foto's, maar heb nu alle opties uitgeprobeerd. Andere verhoudingen en de blaadjes onderin. Helaas verdwijnt het probleem niet.
op 07-07-2022 01:19 PM
Hi @Jeffrey2022,
Even voor de duidelijkheid, ervaar je dit sinds aanschaf van het toestel of pas recent?
Kun je een foto maken in de veilige modus: https://bit.ly/2JQrwvP. Met behulp van de veilige modus kun je je toestel opstarten zonder geïnstalleerde apps van derden. Het toestel zal dan uitsluitend standaard applicaties starten. Merk je dan een verschil?
Groetjes,
Esma