Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Roze imprint screen S9

(Onderwerp aangemaakt op: 16-03-2023 12:54 PM)
1641 Weergaven
Theo31
First Poster
Opties

Al enige tijd zie ik steeds sterker roze horizontale strepen en zelfs een soort "ingebrand" roze keyboard op het screen van mijn S9.

Lijkt op de klachten van S7 edge ?

Protection screen al maanden geleden er af gehaald.

Kleurinstellingen geprobeerd.

Niets helpt en de "imprint" word steeds sterker !

Wat kan ik hier nog aan doen ?

Groeten,

Theo

PS. Vanwege dit gebeuren, de camera ontwikkelingen, en mijn budget..

Overweeg ik over te stappen naar de A53 (S22 ultra nog te duur).

Gsm winkels propageren echter de Google 7 ?? Goedkoper en "betere" camera ???...beweren ze... maar misschien interne sales goals ?

Dit "roze gebeuren" stimuleert wel om eens verder te kijken dan Samsung ?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
ClausJZ
Black Belt 
Opties
Beste Theo31,

Het klinkt inderdaad als inbranden.
Heb je hier een foto van? Dan kan men met je meekijken.
Je kunt natuurlijk ook je toestel na laten kijken.

Mocht je gaan voor een ander toestel, Samsung biedt de het langst updates, nog net wat meer dan Google.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Oplossing
ClausJZ
Black Belt 
Opties
Beste Theo31,

Het klinkt inderdaad als inbranden.
Heb je hier een foto van? Dan kan men met je meekijken.
Je kunt natuurlijk ook je toestel na laten kijken.

Mocht je gaan voor een ander toestel, Samsung biedt de het langst updates, nog net wat meer dan Google.
ClausJZ
Black Belt 
Opties
De A54, net nieuw, zou dan ook een goede optie zijn met verbeterde camera ten opzichte van de A53.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Wat Claus zegt klopt naar mijn mening. Zo te horen is het inderdaad ingebrand. Het is maar de vraag of repareren het waard is omdat het al een ouder toestel is. Ik ook voor een mooie nieuwe phone kijken 🙂 Wat vind je van de Galaxy S23 serie?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
LimitableDjay
Explorer
Opties
Denk dat je telefoon scherm redelijk snel kapot aan het gaan is heb ik zelf ook gehad je kan proberen om bij een reparatie winkels te kijken (maar meestal krijg je de raad om een nieuwe aan te schaffen en qua financieel oogpunt misschien een refurbished?
Game over man!!
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Theo31, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Via onze website kan je een afspraak maken voor een bezoek aan één van onze service punten, mijn collega's kunnen dan ter plekke met je meekijken en dit beoordelen. Kijk hier waar we zitten: Samsung Service Centers | Samsung Nederland

Mocht je niet over willen gaan tot een reparatie en liever kijken naar een opvolger voor jouw S9, stuur mij dan een privé berichtje (https://bit.ly/3BoC5B0) 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes