Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Na update wordt simkaart niet meer herkend en meer problemen

(Onderwerp aangemaakt op: 15-03-2023 03:57 PM)
4041 Weergaven
EvaW
Student
Opties

Vanochtend heb ik op mijn Samsung Galaxy S10 een update gedaan. Sinds dat moment wordt mijn simkaart niet meer herkend. Bovendien stopt de Samsung Experience service en ook Samsung Watch4 Galaxy er om de haverklap (meerdere keren per minuut) mee. Dan lukt het ook nog eens niet meer, om in te loggen bij mijn samsung account. Om dit topic te kunnen aanmaken, heb ik een nieuw account moeten aanmaken. Voor het inloggen met mijn 'oude' account is een sms code vereist, en aangezien de simkaart niet herkend wordt kan ik die niet ontvangen. Wat kan ik doen om al deze problemen na een simpele update op te lossen? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
EvaW
Student
Opties

Bedankt voor je meedenken. Inmiddels had ik contact met de servicedesk via whatsapp, en bleek na eea uitproberen dat een hard reset de enige optie was. Nu ik dat gedaan heb, werkt alles weer naar behoren. Een update ga ik maar niet meer doen, helaas. Jammer dat die niet doet dat ie moet doen. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
EvaW
Student
Opties

Bedankt voor je meedenken. Inmiddels had ik contact met de servicedesk via whatsapp, en bleek na eea uitproberen dat een hard reset de enige optie was. Nu ik dat gedaan heb, werkt alles weer naar behoren. Een update ga ik maar niet meer doen, helaas. Jammer dat die niet doet dat ie moet doen. 

Members_Qz2Soef
First Poster
Opties

beste,waarom zeg mijn gsm code voor sim 1 maar de code werkt niet in sim 1,zo heb ik gerest maar werkt nog niet in sim1 vraag opnieuw de code ik voor de juiste code in maar aanvaard deze niet,zo heb ik deze in sim 2 gestoken en daar werkt het wel hoe komt het dan dat sim1 niet werkt 

dank u wel

Pascal

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_Qz2Soef, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat is het modelnummer van jouw telefoon? En is deze verder up-2-date? Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes