Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Ringtone s10+ reset zich constant

(Onderwerp aangemaakt op: 29-11-2019 05:02 PM)
406 Weergaven
novw
Student
Opties

Ik word er compleet gestoord van. Settings - sounds - ringtone - sim 1 ->  het maakt helemaal niets uit welke ringtone 

ik kies, na een paar minuten (MAX. 30) staat die totaal ge*****te "over the horizon" weer als ringtone.

-Ik heb de hele "over the horizon.Mp3" (ook Over_the_Horizon.mp3" van de telefoon afgekukeld, maar nee hoor. De ringtone is en blijft over the horizon.

-ik heb de ringtone in safe modus veranderd : over the horizon komt terug (en ik heb _al_ mijn widgets opnieuw moeten instellen! Amateurs!)

-ik heb al mijn contacten in 1 (grote) groep gegooid en die groep een ringtine gegeven. Dat werkt..  Tot een onbekend nummer belt en ik over the horizon hoor.

-ik heb de file "over the horizon.mp3" vervangen voor een eigen Mp3 (allebei de files)  Ik hoor: over de *****ing horizon ringtone.

Is mijn telefoon gewoon kapot? Moet ik deze terug sturen en he-le-maal opnieuw beginnen met instellen? Of kan niemand zijn ringtone veranderen met een s10+?

Helluppie! 

0 Likes
11 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @novw,

Wat een gedoe! 

Het lijkt erop alsof er softwarematig iets mis gaat. Heb je het toestel ook al eens gereset?

rsz-846676
0 Likes
merlette
Apprentice
Opties

Hi, is dit probleem opgelost en vooral hoe??   mijn S20FE doet precies hezelfde

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @merlette, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Sinds wanneer ervaar je dit? En wat heb je zelf al geprobeerd om dit te verhelpen? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
merlette
Apprentice
Opties

Hallo Martijn, fijn dat je even tijd hebt. ( en dat het op dit draadje verder mag) Ik heb het sinds de laatste update, ik denk ruim een week geleden.

Ik heb gedaan: instellingen, geluiden en trillen en daar de beltoon veranderd. de beltoon die ik wil gebruiken heb ik via dropbox op de telefoon gezet en met het + je  ( bij beltoon) rechts boven toegevoegd in de lijst waar hij ook op te zien is. ik tik op het rondje en sluit dan af. dat werkte voorheen prima. Echter als ik dan meteen weer naar de instellingen geluid ga staat "over the horizon" er meteen weer.

oh ja en opnieuw opgestart enz

in whatsapp is het ook rommelig. bij sommige contacten doet de ingestelde meldingstoon het omdat dat al zo was voor de update, maar er zijn ook ringtonen en meldingsgeluiden uit mijn telefoon verdwenen. Als ik iets anders dan bij dat contact wil hebben ( aangepaste meldingen --berichten--meldingsgeluid - pakt het ook niet altijd maar soms wel .... beetje vreemd.

groet merlette

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@merlette

Staat de beltoon dan ook daadwerkelijk op jouw telefoon zelf of staat deze nog in de cloud? Als je de beltoon download op je telefoon kan je deze dan ook selecteren en activeren?

Groeten,

Martijn

0 Likes
merlette
Apprentice
Opties

Hij staat op mijn telefoon gedownload. ik heb het voor de zekerheid geprobeerd met een andere beltoon , Planet, eronder over the Horizon, en hij gaat meteen terug naar Horizon

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@merlette

En als je de beltoon wijzigt naar één van de andere standaard beltonen, blijft deze dan wel staan?

Wij kunnen ook op afstand met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

0 Likes
merlette
Apprentice
Opties

nee, blijft niet staan. ik ga de link even lezen, dank

novw
Student
Opties
Ik wil GEEN notificaties van deze post. De link in _alle_ mails die ik krijg werkt NIET.
0 Likes