op 30-11-2019 10:16 PM
Hey iedereen
Ik heb vandaag mijn samsung s10e aan gekregen en nu heb ik al alles afgezocht maar ik vind nergens waar ik mijn QWERTY toetsenbord naar AZERTY kan veranderen.
Weet iemand soms hoe ik dit kan veranderen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 02-12-2019 03:58 PM
Hi @Ginobonte,
Welkom op de Community en gefeliciteerd met je nieuwe toestel.
Dat kan bij Instellingen -> Algemeen beheer -> Taal en invoer -> Nederlands -> Kies voor België.
Laat je weten of het is gelukt?
op 05-03-2024 11:52 AM
Hallo K10,
Bedankt voor jouw bericht. Wanneer de bovenstaande tip niet werkt kan je ook proberen de taal op Frans te zetten. Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay
op 06-12-2024 01:54 PM
Hallo @Members_Rh45PkN,
Bedankt voor jouw bericht, jouw feedback hierover en ook nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw S10+! Het beste is om via de Samsung Members-ap hier een foutrapport over in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen. . Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen.
Je kan ons gerust weer een bericht sturen om te laten weten of het lukt.
Met groet,
Ajay
op 02-12-2019 03:58 PM
Hi @Ginobonte,
Welkom op de Community en gefeliciteerd met je nieuwe toestel.
Dat kan bij Instellingen -> Algemeen beheer -> Taal en invoer -> Nederlands -> Kies voor België.
Laat je weten of het is gelukt?
op 27-10-2022 03:24 PM
Ik heb begrepen dat je nooit een antwoord kreeg op je advies. Ik heb hetzelfde probeem en mijn bluetooth keybord dat ik op mijn tablet wil gebruiken blijft ook na de keuze Nederlands België onverminderd op qwerty staan. Als je nog een tip hebt hoor ik het graag. Grtz G;
op 31-10-2022 09:27 AM
Hi @Giedoki, goedemorgen.
Om welk toetsenbord gaat het precies? En met welk device heb je deze gekoppeld? Hoe staan de Instellingen van de Taal en toetsenbord ingesteld?
Groeten,
Martijn
op 16-12-2023 04:23 PM
Zelfde probleem, heb Nederlands (BE) azerty ingesteld op tablet, maar klavier blijft qwerty typen. Model van keyboardcover is EF-DX715, van Samsung.
op 19-12-2023 02:14 PM
Hallo @Members_8zLLdfi ,
Bedankt voor jouw bericht. Heb je jouw Tab S9 al helemaal geüpdatet?
Met groet,
Ajay
29-02-2024 09:12 AM - bewerkt 29-02-2024 09:16 AM
zelfde probleem hier
update is gedaan
op 01-03-2024 10:38 AM
Hallo @skylqnder88,
Bedankt voor jouw bericht. Wat het kan verhelpen is om bij de Samsung Toetsenbod instelling de taal op België te zetten (Français of Nederlands type). Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay
op 03-03-2024 07:36 PM
Heb een tab8 ultra, en ook bij mij na de laatste update hetzelfde probleem, op de tablet is het azerty, het klavier querty... ik zie het ook niet hoe ik kan veranderen.
op 05-03-2024 11:52 AM