Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Qwerty naar azerty

(Onderwerp aangemaakt op: 06-12-2024 01:54 PM)
4088 Weergaven
Ginobonte
First Poster
Opties

Hey iedereen 

Ik heb vandaag mijn samsung s10e aan gekregen en nu heb ik al alles afgezocht maar ik vind nergens waar ik mijn QWERTY toetsenbord naar AZERTY kan veranderen. 

Weet iemand soms hoe ik dit kan veranderen? 

0 Likes
13 Antwoorden
K10
Explorer
Opties

Dankjewel Ajay! Gelukt! 

Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen K10,

Ik wens je nog veel plezier met jouw Tab8 Ultra!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_Rh45PkN
First Poster
Opties

hey Ajay,

ik heb net een nieuwe samsung tab s10+ in gebruik genomen.
ik heb hetzeflde probleem en dit is inderdaad deels op te lossen door te taal naar het frans te zetten.
het gevolg is nu dat de woordsuggesties in het Frans komen.
Dit wil ik niet. Kan dit probleem structureel opgelost worden? Er zit duidelijk een bug in het sysseem.

Wanneer Nederlands is geselecteerd staat het schermtoestenbord in de juiste configuratie. Enkel het fysiek toestenbord gaat de mist in. kan ik hier asap feedback opkrijgen? Indien niet opgelost binnen korte tijd retourneer ik de tablet.

Tevens ook jammer om te zien hoe dit nog steeds niet structureel werd opgelost, gezien het probleem al zo lang gelogd werd.

alvast bedankt voor de hulp

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_Rh45PkN,

Bedankt voor jouw bericht, jouw feedback hierover en ook nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw S10+! Het beste is om via de Samsung Members-ap hier een foutrapport over in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen. . Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport.  Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 
-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen.

Je kan ons gerust weer een bericht sturen om te laten weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes