27-09-2021 12:38 PM - bewerkt 01-11-2021 07:06 PM
Ik heb sinds 2 augustus de artikelen van bestelnr xx afgegeven bij de koerier.
Ik heb zelfs mijn verzendbewijs doorgestuurd naar hen.
Ik heb vandaag nog steeds geen terugbetaling mogen ontvangen. Customer service is heel slecht en verteld mij iedere keer weer hetzelfde. 'Ze hebben het overgemaakt naar de hoofdafdeling en ik moet nog een beetje geduld hebben.'
Ik heb al bijna 2 maanden geduld en het begint op mijn zenuwen te werken.
op 28-09-2021 01:51 PM
Hi @romario279, goedemiddag.
Welkom op de Samsung Community!
Maar jeetje zeg dat is inderdaad wel erg lang. Ik zal mijn collega van de webshop vragen wat de status is en wanneer je de terugbetaling kunt terugverwachten.
Onze excuses voor het ongemak en de vertraging.
Groeten,
Martijn
op 06-10-2021 09:47 AM
Hi @romario279, goedemorgen.
Ondanks dat ik nog geen terugkoppeling of nieuws heb voor je, wil ik je wel laten weten dat er hard wordt gewerkt om dit zo snel mogelijk in orde te maken.
Ik houd je op de hoogte!
Groeten,
Martijn
op 12-10-2021 04:30 PM
Hi @romario279, goedemiddag.
Ik heb van mijn collega's van de webshop een terugkoppeling gehad, je geeft aan de zending te hebben teruggestuurd echter is deze niet bij ons aangekomen. Graag ontvangen wij een verzendbewijs van het pakket, stuur mij deze via een privébericht door. Mijn collega kunnen dan verder gaan met het onderzoek.
Groeten,
Martijn
op 12-10-2021 04:38 PM
Ik vind dit echt grappig, ik heb al meerdere malen contact opgenomen met support. Ik heb ook al meerdere malen mijn verzendbewijs opgestuurd naar hen. Zij hebben al meerdere malen 'een onderzoek' gestart. Dit gezever duurt al 2 maand en ik krijg steeds hetzelfde antwoord van hen.
Ik heb op 2 augustus het pakketje teruggezonden. Elke mens die logisch kan nadenken, zou dan kunnen concluderen dat het pakketje kwijt is geraakt door POSTNL. Ik heb voor de zekerheid de verzendbewijs naar u doorgestuurd. Maar ik heb dit al meerdere keren gedaan en ik heb nog steeds geen terugbetaling
op 12-10-2021 04:49 PM