op 27-12-2023 01:44 PM
op 27-12-2023 02:24 PM
Goedemiddag @Bianca59 ,
Hoe heb je de Wifi instellingen gereset? Via instellingen > Algemeen beheer > resetten? Heb je ook al eens de router zelf herstart?
op 27-12-2023 02:35 PM
op 27-12-2023 02:38 PM
op 27-12-2023 03:23 PM
op 27-12-2023 03:35 PM
op 27-12-2023 03:38 PM
Het punt is een beetje dat als het met mobiel internet wel goed werkt en met wifi niet dan lijkt mij dat het probleem toch in de router zit. Wat het probleem dan is is zo op afstand niet te zeggen maar dit zie je wel vaker. Als het blijft gebeuren zou je kunnen testen of het bij iemand anders WiFi wel goed werkt dan heb je gelijk je antwoord en moet je de router even naar fabrieksinstellingen zetten..
op 28-12-2023 01:01 AM
op 28-12-2023 08:22 AM
Goedemorgen @Narda ,
Wat jij omschrijft is mij allemaal niet bekent als update bugs.. Waarschijnlijk is er bij de update iets heel erg fout gegaan..
Wat ik zou aanraden in dit geval is even een handmatige backup maken zonder Smartswitch. Dat kan zo:
Sluit de telefoon aan op een computer / usb opslag / externe hardeschijf.
Open de mijn bestanden app of via deze computer > telefoon > interne opslag. Je kunt alle mappen die jouw data hebben kopieren en er zo een backup van maken, vooral de map DCIM deze bevat al je foto's en video's van je camera.
In de Contacten app kun je via instellingen de Contacten exporteren. Dan krijg je een .vcf bestandje, deze kun je ook naar de pc kopieren en later op het nieuwe toestel zetten en dan importeren in de Contacten app.
- Whatsapp backuppen via de Cloud > dit kun je terug vinden in de instellingen van Whatsapp.
Doe hierna een fabrieksherstel en richt het toetsel handmatig weer in. Dit zal je problemen oplossen.
Over de Wifi snelheid, deze is goed verborgen in de laatste update.
Instellingen > Verbindingen > Wifi > 3 puntjes > Intelligent Wifi. Vervolgens moet je onderaan 6 keer op Intelligent Wifi drukken. Als je dit hebt gedaan krijg je onderaan dit menu Connectivity labs erbij. Klik nu op de Wifi naam > Meer > Verbindingssnelheid
op 28-12-2023 08:51 AM