Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Registratie van mijn SM Galaxy S21 Ultra lukt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 05-10-2021 07:41 PM)
464 Weergaven
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Het lukt mij niet om mijn Smartphone te registreren, krijg steeds een melding "Controleer de cijfers opnieuw of ga weer door met de registratie".  Cijfers gecheckt ook nog geprobeert verder te gaan met registratie. Helaas, het werkt niet.  Wat doe ik verkeerd.

0 Likes
11 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Voor wat probeer je het toestel te registreren? Post eens een link.

Waar is het toestel gekocht?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Opties

Hallo Patrick.

Het is intussen gelukt via de Member app. Raar, via de Samsung Website werkt t niet.  In iedergeval is t nu geregistreerd.

Bedankt voor je reactie.

Opties

Hallo Patrick, helaas is het toch niet gelukt. Ik zie het niet in mijn productenlijst staan.  Als ik het online doe dan krijg ik weer die vreemde melding. Echt vreemd. Ik wilde n.l. de ear buds hebben, in sept mijn nieuw mobiel gekocht, ben al zeker een week bezig om te registreren. Dat het in de Member app wel mogelijk was, is mij een raadsel, waarom het niet  bij  mijn producten staan, maar goed de actie is voor mij afgelopen, helaas. Ik wilde dit doorgeven omdat het probleem zich n.l. nog voordoet. Thanks voor je support

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @Members_Astrid_MIS,

Registreren via promoties gaat altijd:

Voor Nederland via https://www.samsung.com/nl/promo/, en

Voor België via: https://www.samsung.com/be/promo/.

Wellicht zie je de actie binnen je aankoopdatum er nog tussenstaan, want je krijgt vaak nog wat langer de tijd om te registreren.

kevin-sig
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemorgen @Members_Astrid_MIS,

Het registreren van jouw toestel en het registreren voor een promotie zijn twee losstaande zaken, wellicht dat hier enige verwarring is ontstaan.

Als ik het goed begrijp is het niet gelukt om te registreren voor de promotie en geef je aan dat het nu afgelopen is. Bedoel je dat de promotieperiode verstreken is? Als je de aankoopdatum, aankoopwinkel, modelcode en EAN-nummer deelt dan kijk ik het graag voor je na. Modelcode en EAN-nummer kan je vinden op de sticker van het doosje, zie ook: https://bit.ly/3DhsTyL;

rsz-846676\
Opties
Hallo Tessa, beetje n late reactue van mij. Het is intussen wel gelukt, vraag mij niet hoe. Ik kreeg afgelopen week n melding dat de verstuurde info niet in orde was. Heb nu mijn aankoopbon verstuurd maar kan mijn koop datum niet meer invullen, deze staat nu vanaf 26 sept. Mijn promo is intussen afgelopen, jammer. In iedergeval bedankt voor jullie support.
0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemorgen Astrid, @Members_Astrid_MIS,

Geen probleem 🙂 Jammer dat de promotie nu afgelopen is.

Als je wilt kijk ik de registratie nog een keer extra voor je na, deel daarvoor het registratienummer.

Groeten,

Tessa

rsz-846676\
Opties

Ja graag, het is me niet duidelijk meer. Veel problemen met het registreren voor een promo's Mijn reg.nr. NLD4637682JHRVG, misschien kan je mij ermee helpen, bedankt hiervoor Tessa.

Gr. Astrid

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_Astrid_MIS

Hi Astrid, goedemiddag.

De promotie aanvraag van je Samsung Galaxy S21 Ultra is nog niet beoordeeld, volgens onze gegevens heb je hier op 5 november een bericht over gehad. Kijk ook even in je SPAM-box, wellicht is deze aan je aandacht ontsnapt.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200