op
03-11-2021
06:21 PM
- laatst bewerkt op
05-11-2021
12:17 PM
door
Tessa
(JE GAAT JOUW PROMOTIE NOOIT ONTVANGEN)
Ik ben meer dan 4 MAANDEN Aan het wachten van mijn Promotie van Google nest audio.
Meer dan 20 KEER gebeld, elke keer kreeg ik een andere verhaal, en geen medewerker heeft geholpen of een oplossing gevonden, de enige oplossing dat ik moet wachten, wat een slechte service.
Ik heb meerdere keer gevraagd om met een supervisor contact te nemen of iemand die mij kan helpen en dat mag niet volgens hun, wat vervelend.
Met WhatsApp ook hetzelfde probleem, ze kunnen niet helpen en niet me laten contacten met iemand die kan helpen.
Dat is de slechtste klantenservice ervaring die ik heb uit gehad.
op 04-11-2021 12:09 AM
op 04-11-2021 09:26 AM
op 05-11-2021 10:09 AM
Goedemorgen @HamadaKataf,
Ik heb het dossier erbij gezocht en zie dat onze promotieafdeling reeds op de hoogte is en dit aan het onderzoeken is. Ik heb bij deze ook contact met hun opgenomen zodat ik op de hoogte gehouden word van de status. Ik begrijp dat het vervelend is dat je het pakket niet ontvangen hebt en hoop snel meer informatie voor je te hebben 🙏
Groeten,
Tessa
op 05-11-2021 12:07 PM
Goedemiddag @HamadaKataf, ben ik weer!
Ik heb het besproken met onze promotieafdeling en heb begrepen dat het adres onjuist was en het daardoor niet gelukt is om het pakket te bezorgen. Vervolgens moest jij een link ontvangen om het adres aan te passen maar zover ik kan zien en begrijp heb jij deze niet ontvangen. Om die reden ontvang ik graag in een privébericht de correcte adresgegevens ter verificatie zodat het pakket nagezonden kan worden.
Je kunt een privébericht sturen via deze link: https://bit.ly/3auW9FW
Groeten,
Tessa
05-11-2021 02:48 PM - bewerkt 05-11-2021 04:39 PM
op 08-11-2021 09:04 AM
Goedemorgen Hamada, @HamadaKataf,
Bedankt voor de verdere toelichting en het doorsturen van jouw adres. Laten we in het midden laten wat er precies gebeurd is met de verzending, wat we met zekerheid kunnen zeggen is dat de levering niet plaats heeft gevonden en het daarom opnieuw verzonden moet worden. Daar gaat onze promotieafdeling nu mee aan de slag.
Mijn excuses voor het ervaren ongemakt.
Groeten,
Tessa