Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Promotie cadeau nog niet ontvangen door problemen met levering

(Onderwerp aangemaakt op: 03-11-2021 06:21 PM)
537 Weergaven
HamadaKataf
Pioneer
Opties

(JE GAAT JOUW PROMOTIE NOOIT ONTVANGEN

Ik ben meer dan 4 MAANDEN Aan het wachten van mijn Promotie van Google nest audio.

Meer dan 20 KEER gebeld, elke keer kreeg ik een andere verhaal, en geen medewerker heeft geholpen of een oplossing gevonden, de enige oplossing dat ik moet wachten, wat een slechte service.

Ik heb meerdere keer gevraagd om met een supervisor contact te nemen of iemand die mij kan helpen en dat mag niet volgens hun, wat vervelend.

Met WhatsApp ook hetzelfde probleem, ze kunnen niet helpen en niet me laten contacten met iemand die kan helpen.

Dat is de slechtste klantenservice ervaring die ik heb uit gehad.

6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Post even je registratienummer.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
HamadaKataf
Pioneer
Opties
NLD4094700VVQHM
0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemorgen @HamadaKataf,

Ik heb het dossier erbij gezocht en zie dat onze promotieafdeling reeds op de hoogte is en dit aan het onderzoeken is. Ik heb bij deze ook contact met hun opgenomen zodat ik op de hoogte gehouden word van de status. Ik begrijp dat het vervelend is dat je het pakket niet ontvangen hebt en hoop snel meer informatie voor je te hebben 🙏

Groeten,

Tessa

rsz-846676\
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag @HamadaKataf, ben ik weer!

Ik heb het besproken met onze promotieafdeling en heb begrepen dat het adres onjuist was en het daardoor niet gelukt is om het pakket te bezorgen. Vervolgens moest jij een link ontvangen om het adres aan te passen maar zover ik kan zien en begrijp heb jij deze niet ontvangen. Om die reden ontvang ik graag in een privébericht de correcte adresgegevens ter verificatie zodat het pakket nagezonden kan worden.

Je kunt een privébericht sturen via deze link: https://bit.ly/3auW9FW

Groeten,

Tessa

rsz-846676\
HamadaKataf
Pioneer
Opties
Dear Tessa,
Bedankt dat je aan het proberen om te helpen, dat verhaal van de address heb ik gehoord na 3 en half maanden, en dat klopt niet, omdat in het bevestiging die heb ik ontvangen, mijn adres gegevens is goed, en in dhl met track-and-trace staat ook mijn adres goed, ze hebben gewonnen min pakket niet ontvangen van jullie als ik goed begrijp van hun toon ik contactmet dhl gehad, iig ik heb je een privébericht gestuurd, de link werkt niet btw ik heb naar jouw profiel een privébericht gestuurd met adres,
Bedankt
Groetjes
0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemorgen Hamada, @HamadaKataf,

Bedankt voor de verdere toelichting en het doorsturen van jouw adres. Laten we in het midden laten wat er precies gebeurd is met de verzending, wat we met zekerheid kunnen zeggen is dat de levering niet plaats heeft gevonden en het daarom opnieuw verzonden moet worden. Daar gaat onze promotieafdeling nu mee aan de slag.

Mijn excuses voor het ervaren ongemakt.

Groeten,

Tessa

rsz-846676\