Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

problemen na laatste update s20

(Onderwerp aangemaakt op: 29-12-2020 11:21 AM)
1756 Weergaven
Sharonneke
Student
Opties
Hij geeft na laatste update steeds aan sd kaart niet veilig verwijderd en moet daarom steeds opnieuw opstarten. Er is helemaal niks verwijderd. Dus dat is gek. Hij is 28 -12 geüpdatet en gaf 29-12  8x over de hele dag aan opnieuw te moeten starten want er is een sd kaart onveilig verwijderd. 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Zou je eens de sd kaart eruit kunnen halen en dan opnieuw starten. Gebeurd het dan nog steeds? Zo niet stop de Sd kaart er dan weer in.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
9 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Zou je eens de sd kaart eruit kunnen halen en dan opnieuw starten. Gebeurd het dan nog steeds? Zo niet stop de Sd kaart er dan weer in.

0 Likes
Sharonneke
Student
Opties
gedaan tot nu toe goed resultaat
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Ik hoop dat het blijft werken👍

0 Likes
Jacques11
Apprentice
Opties

Hier hetzelfde probleem. Kaart verwijderd, opnieuw opgestart, kaart opnieuw geplaatst. Binnen een uur is het probleem weer terug

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Jacques11,

Welkom op de Community.

Is het al een wat oudere SD-kaart? En werkt 'ie wel goed in een ander apparaat?

rsz-846676
0 Likes
Jacques11
Apprentice
Opties

De kaart heeft gewerkt in een S7 en ook in de S20+. Sinds de laatste update geeft hij constant deze melding

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kun je nog eens testen of hij momenteel ook goed werkt in een ander apparaat? Ik raad je aan om in ieder geval de belangrijke gegevens die erop staan veilig te stellen.

Vervolgens kun je de SD-kaart formatteren en nog eens testen in je toestel. Mocht je nog een andere SD-kaart hebben om de testen of de lezer van je toestel nog wel goed werkt, dan zou je dat eerst kunnen doen. Werkt het dan niet? Dan kan het goed zijn dat het toestel niet meer goed werkt.

Had je de Veilige Modus ook al eens geprobeerd? 

rsz-846676
0 Likes
Jacques11
Apprentice
Opties

Naar aanleiding van uw opmerking over een "Oudere kaart", heb ik gisteren bij Samsung een 64Gb Evo besteld. Deze was er vanmorgen al (supersnel), kaart geplaatst en sindsdien geen probleem meer. Het was dus, volgens mij toch de kaart.
Bedankt voor de tip en de verdere ondersteuning.

BruceH
Community Manager
Opties

Kijk eens aan, top! Veel plezier ermee 👍

rsz-846676
0 Likes