Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

PROBLEEMPJE!! Smart switch backup temp. Onmogelijk te herstellen

(Onderwerp aangemaakt op: 06-02-2019 10:38 PM)
512 Weergaven
Kelly96
Journeyman
Opties

Ik heb een probleem met smart switch, hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.. 

Laatst heb ik via smart switch een backup gemaakt naar mijn SD kaart. De dag erna heeft een opschoon-app al mijn gegevens gewist!!

Gelukkig had ik de dag ervoor nog een backup gemaakt.

Maar wanneer ik een backup wil terugzetten kan die niks vinden. Wel heb ik de map op mijn SD kaart gevonden en staat daar alles nog in, gelukkig! Maar deze terughalen lukt mij dus niet..

Iemand van het webteam zij me dat deze bestanden versleuteld zijn en ik deze alleen kan terughalen wanneer ik mijn telefoon reset. ik heb dit dus nu gedaan maar ik kom hier nog steeds niet verder mee.. Smart switch via pc vind het bestand ook niet. De map kan ik wel vinden maar deze ondersteunt die niet om te openen. Via mijn telefoon kan ik de map ook vinden maar kan die niet openen. 

De map heet: SmartswitchbackuptempScreenshot_20190207-035143_My Files.jpg

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Tim
GrandMaster
Opties

@Kelly96 Ik ben bang dat de back-up dan niet goed is verlopen en deze dus ook niet terug te halen is 😞 Heb je toevallig een ander toestel in huis waar je het mee kunt proberen?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Via Smart Switch kun je dus niets vinden als je het wilt terugzetten vanaf je SD?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Kelly96
Journeyman
Opties
Nee via pc ook niet
0 Likes
Oplossing
Tim
GrandMaster
Opties

@Kelly96 Ik ben bang dat de back-up dan niet goed is verlopen en deze dus ook niet terug te halen is 😞 Heb je toevallig een ander toestel in huis waar je het mee kunt proberen?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes