06-02-2019 10:38 PM - bewerkt 07-02-2019 04:01 AM
Ik heb een probleem met smart switch, hopelijk kan iemand mij hiermee helpen..
Laatst heb ik via smart switch een backup gemaakt naar mijn SD kaart. De dag erna heeft een opschoon-app al mijn gegevens gewist!!
Gelukkig had ik de dag ervoor nog een backup gemaakt.
Maar wanneer ik een backup wil terugzetten kan die niks vinden. Wel heb ik de map op mijn SD kaart gevonden en staat daar alles nog in, gelukkig! Maar deze terughalen lukt mij dus niet..
Iemand van het webteam zij me dat deze bestanden versleuteld zijn en ik deze alleen kan terughalen wanneer ik mijn telefoon reset. ik heb dit dus nu gedaan maar ik kom hier nog steeds niet verder mee.. Smart switch via pc vind het bestand ook niet. De map kan ik wel vinden maar deze ondersteunt die niet om te openen. Via mijn telefoon kan ik de map ook vinden maar kan die niet openen.
De map heet: Smartswitchbackuptemp
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 12-02-2019 04:35 PM
@Kelly96 Ik ben bang dat de back-up dan niet goed is verlopen en deze dus ook niet terug te halen is 😞 Heb je toevallig een ander toestel in huis waar je het mee kunt proberen?
op 11-02-2019 12:44 PM
op 11-02-2019 11:24 PM
op 12-02-2019 04:35 PM
@Kelly96 Ik ben bang dat de back-up dan niet goed is verlopen en deze dus ook niet terug te halen is 😞 Heb je toevallig een ander toestel in huis waar je het mee kunt proberen?