Ik heb sinds gister de s9 en gebruikte op mijn vorige (a5) veel de photo editor pro. Hier wou ik dus ook gelijk mee bezig maar ik kan dit nergens... Bekijk bericht
Ik heb een Samsung S9+ en begin deze week een update gehad van Samsung. Nu zit er om mijn toestel een Samsung Clear View standing cover. Sinds... Bekijk bericht
Ik heb een probleem met smart switch, hopelijk kan iemand mij hiermee helpen..
Laatst heb ik via smart switch een backup gemaakt naar mijn... Bekijk bericht
Beste
Wanneer kan ik mijn cashback verwachten zijn namelijk in december al goedgekeurd.Paar excus mails gehad dat het wat langer duurt maar gaat... Bekijk bericht
Gisteren de update ontvangen van Samsung Pie buiten het vreselijk kleurenpalet ( van chique naar speelgoed), smaak is voor een ieder anders, ik... Bekijk bericht
Sinds de update naar android pie werkt het automatisch invullen van wachtwoorden via samsung pass alleen nog met de irisscanner terwijl het... Bekijk bericht
Na systeemupdate op 3 feb 2019 kan ik alleen nog maar bellen via telefoon als ik de luidspreker aan zet. Als ik bel zonder luidspreker hoor ik de... Bekijk bericht
allen , zou graag vanaf mijn samsung laptop een exel-file willen overbrengen naar mijn samsung smartphone S8 die ik juist heb aangekocht. Op de s8... Bekijk bericht
Hallo mensen,
Ik heb sinds een half jaar de paarse samsung s9.
Nu ontdek ik dat de verflaag bij de vingerafdruk er helemaal af is en dat... Bekijk bericht
In de nacht van zaterdag 2 februari op zondag 3 februari is mijn s9+ geupdate naar bovenstaande versie.
Een aantal problemen;
-Ik kan... Bekijk bericht
Hoi, bij mijn AKG oortjes, is er aan 1 kant minder volume dan de ander? Wat nu? Kan ik nieuwe krijgen of valt dit niet onder de garantie altijd... Bekijk bericht
Hi, sinds de update naar Android 9 krijg ik meldingen van apps zoals Instagram, Facebook en Youtube nog maar half binnen. Er verschijnt een... Bekijk bericht
Whatsapp probleem:
Ik ken de functie dat foto's automatisch worden opgeslagen in de galerij.Kan je ook per (!) foto beslissen of de foto... Bekijk bericht
Sinds afgelopen week de trotse bezitter van een S9+. Ik heb er meteen een LED View Cover bij gekocht.
Nu werkt dez cover volgens mij niet... Bekijk bericht