Hoi wordt de sd kaat gecodeerd met aes256 of anders en hoe veilig is het Bekijk bericht
Hi @redydo, Als je de SD-kaart versleuteld met je toestel dan wordt er een 128-bit key gegenereerd. ... Bekijk bericht
Custom List Message Item |
---|
Hoi wordt de sd kaat gecodeerd met aes256 of anders en hoe veilig is het Bekijk bericht Hi @redydo, Als je de SD-kaart versleuteld met je toestel dan wordt er een 128-bit key gegenereerd. ... Bekijk bericht |
Goedendag. Ik heb nog steeds niet de update naar pie gekregen voor mijn s9plus. Weer iemand waar het aan ligt en wanneer ik eventueel de update kan... Bekijk bericht @Dennis197800 Via Samsung Members zie je een overzicht wat de geplande updates zijn voor unbranded t... Bekijk bericht |
Hallo, Er is vast al veel geschreven over dit onderwerp maar wie kan mij helpen met mijn specifieke pop-up probleem. Ik kan hierover maar... Bekijk bericht |
Hallo allemaal, Vandaag ben ik, en half Nederland, flink geteisterd door nl alert. Na 10x een hartverknettering ben ik wel klaar met deze... Bekijk bericht Wat heb je allemaal al geprobeerd? Bij mij staat het in de berichten app > Instellingen > Instelling... Bekijk bericht |
Hallo, Ik heb een dringende vraag, ik vind de 9.0 Pie update helemaal niks en wil koste wat koste terug naar Oreo. Nu heb ik het hele... Bekijk bericht |
Als ik een telefoontje krijg dan gaat mijn telefoon op speaker lijkt wel, maar dat is niet echt zo. Ik druk dan op speaker en dam weer speaker uit,... Bekijk bericht Je zou het toestel nog kunnen resetten, maak dan wel een back-up van je gegevens met Smart Switch. R... Bekijk bericht |
Sinds de update van vorige week heb ik problemen met Google Maps en Waze via Android auto. Telkens wanneer de telefoon in standby gaat (als het... Bekijk bericht @KrBu Fijn dat je zelf achter de oplossing bent gekomen! Hopelijk zal het nu niet meer voorkomen. Bekijk bericht |
Geef in dit topic aan wanneer je de goedkeuringsmail hebt gekregen voor de cashback en wanneer daadwerkelijk het geld gestort is. Zo kunnen... Bekijk bericht |
Sinds de update naar Android pie kraakt mn luidspreker. Dit is duidelijk hoorbaar als je het volume omhoog schroeft bij het afluisteren van muziek... Bekijk bericht Ah ok, Ik had toen juist voor de S9+ gekozen voor de camera en niet 3 maanden gewacht om voor het ze... Bekijk bericht |
Mijn telefoon is gisteren tijkdelijk weggenomen en toen ik hem terug kreeg, waren mijn wachtwoord en gezichtbeveiliging niet meer actief. Grappig... Bekijk bericht Dit kan je niet disablen. Het uitvoeren van een factory reset kan altijd door midden van een knoppen... Bekijk bericht |
Sinds ik mijn s9 heb, is mij iets opgevallen.In mijn navigatie balk heb ik een vierde icoon Als ik op dit icoon druk, draait mijn scherm.Mijn... Bekijk bericht |
Ik heb sinds gisteren de nieuwe update gedaan voor de S9. Ik denk dat de update One UI noemt. Ik ben helemaal niet tevreden over deze update!! de... Bekijk bericht Het is geen oplossing! Zo gauw je je achtergrond weer aanpast via de Samsung Galaxy app is je agenda... Bekijk bericht |
Is er een manier om de fotos en documenten opgeslagen in de veilige map van de S9 naar je laptop te zetten zonder ze eerst weer uit de veilige map... Bekijk bericht Bij de S6 en S7 was dit waarschijnlijk privé-stand. Het is niet meer mogelijk in de latere versies v... Bekijk bericht |
Ik heb sinds gister de s9 en gebruikte op mijn vorige (a5) veel de photo editor pro. Hier wou ik dus ook gelijk mee bezig maar ik kan dit nergens... Bekijk bericht Ik krijg de - wel te zien en kan ook het formaat van de foto die ik er in shop aanpassen. Hoe ver ko... Bekijk bericht |
Ik heb een Samsung S9+ en begin deze week een update gehad van Samsung. Nu zit er om mijn toestel een Samsung Clear View standing cover. Sinds... Bekijk bericht @Alwaysondisplay heb je al gekeken bij Instellingen > Vergrendelscherm > Always On Display? Daar zie... Bekijk bericht |
Ik heb een probleem met smart switch, hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.. Laatst heb ik via smart switch een backup gemaakt naar mijn... Bekijk bericht @Kelly96 Ik ben bang dat de back-up dan niet goed is verlopen en deze dus ook niet terug te halen is... Bekijk bericht |
Hallo ik kan beller id niet meer aan zetten 9+ pie .is wel aanwezig maar grijs Bekijk bericht |
Kan iemand mij vertellen of ik de AKG oortjes die ik kreeg bij mijn S9 ergens los kan bestellen? Ik ben ze namelijk kwijt geraakt... Bekijk bericht https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_samsung-tuned-by-akg-grijs-1506267.html?ga_query=SAMSUNG+Tuned... Bekijk bericht |
Beste Wanneer kan ik mijn cashback verwachten zijn namelijk in december al goedgekeurd.Paar excus mails gehad dat het wat langer duurt maar gaat... Bekijk bericht Ik begrijp dat het enorm frustrerend is dat de betaling uitgesteld is. We zijn hard bezig om alles z... Bekijk bericht |
Hallo na de update naar 9.0 Werkt mijn red bull racing smartcover nog maar voor de helft zie fotos Bekijk bericht Hier precies hetzelfde eigenlijk wel erg 700 euro voor zon telefoon en dan na 1 update heb je niks m... Bekijk bericht |