Wanneer kan ik het geld verwachten wat ik terug krijg van de cashback actie van de Samsung Galaxy s9 +van november 2018 Bekijk bericht
Custom List Message Item |
---|
Wanneer kan ik het geld verwachten wat ik terug krijg van de cashback actie van de Samsung Galaxy s9 +van november 2018 Bekijk bericht |
Gisteren de update ontvangen van Samsung Pie buiten het vreselijk kleurenpalet ( van chique naar speelgoed), smaak is voor een ieder anders, ik... Bekijk bericht Dit zou gewoon nog moeten kunnen. Als je links op de drie strepen drukt en dan onderaan op 'zoeken' ... Bekijk bericht |
Sinds de update naar android pie werkt het automatisch invullen van wachtwoorden via samsung pass alleen nog met de irisscanner terwijl het... Bekijk bericht Hee nog bedankt voor het antwoord! ik zie dat het ondertussen is gefixt met de nieuwste update voor ... Bekijk bericht |
Na systeemupdate op 3 feb 2019 kan ik alleen nog maar bellen via telefoon als ik de luidspreker aan zet. Als ik bel zonder luidspreker hoor ik de... Bekijk bericht Hi @Macwo, goedemorgen. Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Is jou... Bekijk bericht |
allen , zou graag vanaf mijn samsung laptop een exel-file willen overbrengen naar mijn samsung smartphone S8 die ik juist heb aangekocht. Op de s8... Bekijk bericht |
Hallo mensen, Ik heb sinds een half jaar de paarse samsung s9. Nu ontdek ik dat de verflaag bij de vingerafdruk er helemaal af is en dat... Bekijk bericht Het enige wat je kunt doen is het toestel ter reparatie aanbieden via onze Ophaalservice of ermee la... Bekijk bericht |
In de nacht van zaterdag 2 februari op zondag 3 februari is mijn s9+ geupdate naar bovenstaande versie. Een aantal problemen; -Ik kan... Bekijk bericht Blijkbaar is er na het uitbrengen van een update en de lancering van een nieuw vlaggenschip bij Sams... Bekijk bericht |
Hoi, bij mijn AKG oortjes, is er aan 1 kant minder volume dan de ander? Wat nu? Kan ik nieuwe krijgen of valt dit niet onder de garantie altijd... Bekijk bericht |
Hi, sinds de update naar Android 9 krijg ik meldingen van apps zoals Instagram, Facebook en Youtube nog maar half binnen. Er verschijnt een... Bekijk bericht Het stond bij de apps zelf inderdaad niet ingeschakeld. Ik heb het nu aangepast en het werkt! Super ... Bekijk bericht |
Whatsapp probleem: Ik ken de functie dat foto's automatisch worden opgeslagen in de galerij.Kan je ook per (!) foto beslissen of de foto... Bekijk bericht Dit kan binnen Whatsapp helaas niet, dit is een keuze die Whatsapp heeft gemaakt in de instellingen. Bekijk bericht |
Hoe sla je gemiste oproepen - van nummers die niet in je nummer/namenlijst hebt staan- op in je telefoonboek? Bekijk bericht Hi! Als je één keer op dit nummer drukt, bij de Telefoon app, dan staat daar de optie 'toevoegen aan... Bekijk bericht |
Sinds afgelopen week de trotse bezitter van een S9+. Ik heb er meteen een LED View Cover bij gekocht. Nu werkt dez cover volgens mij niet... Bekijk bericht Hi Tegels, Ik ben ook van plan om deze cover voor de S10 e aan te schaffen. Kan je aangeven of deze ... Bekijk bericht |
Na update naar 9.0 irritante pop up alles bekeken krijg hem niet weg, en een kennis niet aan iemand suggesties Bekijk bericht Top! Fijne dag dan verder en als je verder vragen hebt, dan weet je ons te vinden! Bekijk bericht |
Sinds de update naar Android Pie/ one ui wordt in mijn statusbalk niet meer weergegeven dat ik verbinding heb met mijn provider omte bellen of mijn... Bekijk bericht Vanuit geen enkele kant kwam er helaas een werkzame oplossing..... Bij Samsung is dit een bekend pro... Bekijk bericht |
Hallo, Sinds de laatste update heb ik het volgende: - Mijn privé SIM welke ik altijd voor data gebruik staat op o B verbruikt terwijl bij... Bekijk bericht |
De camera van de s9 geeft bij het inzoomen( automatisch en pro) een vreemd en vaag beeld. Naarmate ik meer inzoom wordt het onderwerp blokkering ... Bekijk bericht |
Hallo, Wie o wie kan mij wijzer maken.. Ik heb een nieuwe simkaart in mijn telefoon en nu worden sommige fotos niet meer weergegeven. Ik zie... Bekijk bericht |
Goedeavond, Ben in het bezit van een Samsung S9 met de Redbull Smart cover (van Vodafone). Nu de update naar Android 9 werkt de cover... Bekijk bericht Ben bang dat je in dit geval het thema tijdelijk moet uitschakelen, mogelijk gaan ze deze nog update... Bekijk bericht |
Heb mijn S9+ 17 januari gekocht en 19 januari geregistreerd voor de €100 cashback actie. Toestel is bij Coolblue gekocht. De Ean code op de... Bekijk bericht |
Hallo. Reden om voor S9plus te kiezen is het feit dat er twee brandpuntafstanden op zitten, met verschillende lenzen. Nu lijkt het erop dat dit... Bekijk bericht Hey Penscup. Wat jij bedoelt is wel een wisselend diafragma, maar niet een wisselende lens. Het diaf... Bekijk bericht |