Sinds de update naar Android Pie/ one ui wordt in mijn statusbalk niet meer weergegeven dat ik verbinding heb met mijn provider omte bellen of mijn... Bekijk bericht
Hallo,
Sinds de laatste update heb ik het volgende:
- Mijn privé SIM welke ik altijd voor data gebruik staat op o B verbruikt terwijl bij... Bekijk bericht
De camera van de s9 geeft bij het inzoomen( automatisch en pro) een vreemd en vaag beeld. Naarmate ik meer inzoom wordt het onderwerp blokkering
... Bekijk bericht
Hallo,
Wie o wie kan mij wijzer maken..
Ik heb een nieuwe simkaart in mijn telefoon en nu worden sommige fotos niet meer weergegeven.
Ik zie... Bekijk bericht
Goedeavond,
Ben in het bezit van een Samsung S9 met de Redbull Smart cover (van Vodafone). Nu de update naar Android 9 werkt de cover... Bekijk bericht
Heb mijn S9+ 17 januari gekocht en 19 januari geregistreerd voor de €100 cashback actie.
Toestel is bij Coolblue gekocht. De Ean code op de... Bekijk bericht
Hallo.
Reden om voor S9plus te kiezen is het feit dat er twee brandpuntafstanden op zitten, met verschillende lenzen.
Nu lijkt het erop dat dit... Bekijk bericht
Sinds kort heb ik android pie op mijn S9.
Voorheen kon ik altijd een foto maken tijdens het filmen, maar ik zie nu niet hoe ik dat nog kan doen.... Bekijk bericht
Dag,
Ik heb een vraag over mijn Samsung S9.
Wanneer ik een willekeurige game op mijn telefoon automatisch laat spelen, valt deze na een... Bekijk bericht
Hallo, Sinds vanmiddag flikkert mijn scherm continu groen/wit, ook zit er een groene lijn aan de bovenzijde van het scherm.
Hiervoor nooit last... Bekijk bericht
Ik heb van een particulier een 2de hands s9+ gekocht in doos en met factuur.Op de factuur die zogezegd van Samsung zou zijn staat rechts een... Bekijk bericht
beste samsung ..
ik heb 11.1 bevestiging gehad dat het geld naar mijn toe zou worden verzonden
waneer kan ik het verwachten ?
groetjes
... Bekijk bericht
Ik heb mijn nieuwe S9 nu vanaf afgelopen ma (14-1). Mijn vorige had ik een week maar die had een knop die het niet goed deed, dus heb ik een nieuwe... Bekijk bericht
Hallo,
Ik lees op internet dat rond de Kerst op de S9 en S9+ Android Pie is uitgerold in Nederland. Nu heb ik de S9+, maar de laatste... Bekijk bericht
Ik heb net een post gemaakt waarin ik aangeef zo ontevreden over mijn S9 te zijn dat ik mijn geld terugvraag. Om mijn argument te onderbouwen voeg... Bekijk bericht
Geachte dames/heren,
Ik hoor continue storende kraakgeluiden tijdens het gesprek.
Toestel is bij Dynafix Care B.V. geweest maar Dynafix... Bekijk bericht