op 12-12-2021 01:00 PM
Sinds een maand of twee heb ik een probleem met het toetsenbord van mijn s20fe. Heel vaak krijg ik letters dubbel als ik type, en soms krijg ik juist geen letter. Ik heb het toetsenbord al gereset naar fabrieksinstellingen. En heb de gevoeligheid van het display aangepast. Maar dat helpt niet.
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn en hoe ik het kan oplossen?
op 13-12-2021 12:01 AM
op 14-12-2021 04:26 PM
Hoi @Judithl, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!
Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op.
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 15-12-2021 09:23 AM
Dag Patrick, ik heb alle updates geinstalleerd. Hopelijk hoef ik niet mijn hele apparaat te resetten.
Ik zal de foutmelding naar de ontwikkelaars sturen.
op 15-12-2021 09:24 AM
Hoi Martijn,
Ja, ook in de veilige modus. Het probleem is wel iets minder heftig, misschien heeft de reset zoals hierboven voorgesteld enigszins geholpen.
op 15-12-2021 11:49 AM
Goedemorgen, @Judithl.
Dankjewel voor je terugkoppeling. Heb je nadat je je telefoon hebt teruggezet naar de fabrieksinstellingen ook een back-up terug gezet? Stel je telefoon in als nieuw en installeer de apps één voor één via de Google Play Store.
Een andere mogelijkheid is om een afspraak te maken voor Hulp op Afstand, mijn collega belt je dan terug en logt op afstand in op jouw telefoon. Kijk hier voor meer informatie: Hulp op Afstand
Groeten,
Martijn
op 20-12-2021 06:51 AM
Dag Martijn, ik heb nog niet de hele telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen. Op dit moment heb ik het erg druk en geen tijd om alle apps weer terug te zetten. Dat zal ik in de vakantie gaan doen. Mocht dat niet helpen, dan neem ik contact op voor hulp op afstand.
Vriendelijke groet,
Judith
op 20-12-2021 04:58 PM
Hoi @Judithl, goedemiddag.
Ik kan me dat goed voorstellen, dan zou ik er ook even mee wachten nog.
Houd je me wel op de hoogte?
Fijne dagen alvast en groeten,
Martijn
op 04-01-2023 09:34 PM
op 09-01-2023 11:05 AM
Hoi @karolien, goedemorgen.
Kan je hier een schermafdruk van maken? Dan kijken we met je mee 😇 Ervaar je dit bij het toetsenbord of wanneer er een tekst wordt weergegeven?
Groeten,
Martijn