op 20-09-2023 09:35 PM
Beste Samsung gebruikers,
Ik heb sinds kort een probleem met mijn S20 FE. Als ik wifi aanheb staan ben ik bereikbaar en kan ik bellen via wifi. Zodra wifi uit staat, krijg ik een icoontje te zien van een rondje met een streepje er doorheen. 5G doet het niet en ik kan niet bellen / gebeld worden. Ik heb meerdere dingen al geprobeerd:
- Bij mijn provider fysiek geweest om te kijken of het aan de Simkaart lag, dit was niet het geval.
- Een netwerk reset uitgevoerd
- Alle software updates geïnstalleerd
- Besparingsmodus van batterij uitgeschakeld
Voor de rest:
- Roaming staat aan
- Netwerkmodus staat in 4G/3G/2G, ik kan dit niet aanpassen naar 5G/4G/3G/2G
- Vliegtuigstand staat uit, MAAR het icoontje is doorzichtig (alsof het half aan staat)
Kan iemand mij alsjeblieft helpen, ik snap er namelijk helemaal niks meer van. Het is net alsof mijn telefoon zonder wifi op "niet storen" staat!
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 12-10-2023 10:03 AM
Hi @Damiën Oldenburg, goedemorgen.
Ervaar je dit ook als je de netwerkmodus aanpast naar 4G of 3G? Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 30-10-2023 03:53 PM
Beste Martijn,
Ook deze mogelijkheden heb ik allemaal geprobeerd, de telefoon heeft 3 maand geleden een reparatie betreft waterschade gehad. Kan het zijn dat er permanente schade is overgebleven en dat dit het probleem uit eindelijk is?
MVG en bedankt voor alle reacties zover
op 31-10-2023 02:43 PM
Hi @Damiën Oldenburg, goedemiddag.
Heb je het toestel via ons laten maken? Wanneer het toestel door ons is gerepareerd, wordt het toestel volledig gerepareerd. Het toestel is na een reparatie dan ook weer helemaal conform de fabrieksspecificaties.
Groeten,
Martijn
op 31-10-2023 03:25 PM
Bedankt voor de reacties,
Nee ik heb het toestel laten repareren bij een lokale winkel. Deze had destijds mijn USBC poort gefixt vanwege waterschade. Een korte tijd daarna kwam dit probleem naar voren.
op 31-10-2023 03:27 PM