Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij snel leeg na laatste update

(Onderwerp aangemaakt op: 21-09-2023 09:16 AM)
4584 Weergaven
PietjePadel
Apprentice
Opties
Sinds 9 september, na de laatste software update, gaat mijn batterij van de Samsung S21 erg snel leeg. Ik moet mijn telefoon 3 a 4x per dag opladen. Ook het opladen gaat erg snel, binnen 45 minuten is ie 100% opgeladen. 
Wat kan ik hier aan doen? Ik heb al een harde reset geprobeerd, zonder resultaat. En terug naar fabrieksinstellingen wil ik liever niet.
0 Likes
11 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Kan je even de Batterijstatus controleren: Samsung Members app > Ondersteuning > Diagnose Telefoon > Batterijstatus. Daaronder zie je staan Hulp nog wel nodig? Batterijgebruik controleren. Klik daar eens op als je toestel van 100% tot ongeveer 20% hebt gebruikt. Zonder tussendoor op te laden. Hiermee kan je zien welke app dan het meeste batterij heeft verbruikt. Je kan de screenshot van dat verbruik even hier delen dan kan ik even meekijken met je.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
PietjePadel
Apprentice
Opties
Ga ik straks doen. Probleem is ook dat ie bij onder de 20% dan gewoon direct uitvalt. Je denkt dat je nog 20% hebt en pats, leeg.
PietjePadel
Apprentice
Opties
Batterij keldert van 48 naar 34% in een paar minuten, en over 5 minuten gaat mijn telefoon uit. Ik zie niks geks. Screenshot_20230921_123845_Samsung Members.jpgScreenshot_20230921_123922_Device care.jpg
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

En als je op details weergeven klikt?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Kees59
Hotshot
Opties
Kan je niet nadat de telefoon naar 100% is opgeladen via recovery menu de cache legen en dan kijken wat er gebeurt?
0 Likes
MrN0body
First Poster
Opties

Ik heb hetzelfde probleem na de update.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als de batterij onder de 20% uitvalt zou ik de klantenservice bellen voor een afspraak bij een servicepunt zodat ze er een nieuwe batterij in kunnen zetten.

Voor alle andere batterij problemen > https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s22-s22-s22-ultra/batterijduur-verbeteren-op-je-galaxy-to... < lees dit topic eens door. Misschien helpt het 🙂
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Het is misschien wat rigoureus maar heb je het toestel ook al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Wanneer dit ook geen verschil maakt kan je via de website je telefoon aan melden voor een service verzoek. Je kan hierbij kiezen uit het langs brengen van je telefoon bij één van de service punten of het aanmelden van je telefoon voor de ophaalservice. In het servicecentrum wordt je telefoon dan verder onderzocht.

Kijk hier voor meer informatie: 
• Samsung Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr
• Samsung Ophaal Service: https://bit.ly/3eckAdW

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Robin78
First Poster
Opties
Ik heb gisteren mijn Samsung A13 geüpdate en sinds dien is deze in een halve dag leeg en word erg warm. Normaal doe ik bijna 2 dagen met een volle batterij
0 Likes