Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Preordered maar krijg melding dat ik niet in aanmerking kom voor buds/ wit scherm bij klikken via Members

(Onderwerp aangemaakt op: 08-03-2019 11:13 AM)
33838 Weergaven
TomCraeynest
Student
Opties

Beste,

 

Ik heb mijn Galaxy S10+ Ceramic Black 1TB gepreordered op 26 februari. Vandaag heb ik deze ontvangen maar als ik mijn buds wil claimen krijg ik gewoon de melding dat ik niet in aanmerking kom voor deze promo. Bij het bellen naar jullie support krijg ik geen antwoord en na 8 minuten wordt de verbinding verbroken.

 

Kunnen jullie mij hiermee helpen aangezien alle kanalen telefoon / facebook duidelijk niet werken.

 

Hartelijk bedankt.

 

Mvg,

 

Tom

Spring naar oplossing
352 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Zie mijn verhaal van voorheen. Een wit scherm is bekend. Voor nu is het even afwachten inderdaad. Als je het toestel nog niet hebt, dan moet je even wachten. Je kunt tot 8 april registreren.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
MeaKulsen
Apprentice
Opties

Op de Tele2 website stond iets van 'zo lang de voorraad strekt' dus ik ben er eigenlijk van uit gegaan dat niet iedereen die een S10/S10+ heeft gepre-ordered ook daadwerkelijk oortjes krijgt. Maar daar is dus geen sprake van? In ieders geval hartstikke bedankt voor het reageren dit stelt me weer wat gerust. 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties
Dit staat niet in onze voorwaarden, dus dat klopt inderdaad niet. Zolang je een pre-order hebt en optijd registreert kun je meedoen. Natuurlijk wel met een Nederlands model, maar dat verkopen alle grote winkels gewoon :winking-face:

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
RobertvanKooij
Journeyman
Opties

Hoi Nick,

 

Is de pakbon ook goed? Daar staat namelijk de order datum ook op. :smiling-face:

0 Likes
Wahib
First Poster
Opties

Ik zit ook met het zelfde probleem kan klantenservice niet bereiken kan mijn registratie niet doorgeven blanco scherm.

Waardeloos.

0 Likes
JochemD
First Poster
Opties

Misschien zelf eens jullie voorwaarden doorlezen.

 

https://api.my-samsung.com/UploadImages/terms/TermsConditionsLegal_3385.pdf

"Deze promotie loopt van 20 februari 2019 t/m 7 maart 2019 (pre-orderdatum) en zolang de voorraad
strekt. "

 

Dus wat je zegt klopt niet helemaal. Door die zin probeer ik ook zo snel mogelijk de buds te claimen, maar heb echter ook te maken met het witte scherm. 

0 Likes
MeaKulsen
Apprentice
Opties
Ah top! Super bedankt Nick!
0 Likes
RobinHoedie
Explorer
Opties

Als het klopt wat @ zegt dan zie ik er een zwaar hoofd in.

Vooral door de fouten in het begin met de codes en nu met het witte scherm.

0 Likes
Chell86
First Poster
Opties

Had het niet gewoon handiger geweest om die Galaxy buds tegelijk met de telefoons uit te brengen en direct mee te geven aan de mensen die een pre order hadden.

Nu loopt alles vast en zijn veel mensen erin teleurgesteld, wat begrijpelijk maar wel jammer is.

Van de week een nieuwe poging wagen en hopelijk lukt het dan allemaal.

MK
0 Likes
MeaKulsen
Apprentice
Opties

@Nick 

Hoi Nick ik krijg nu eerst de melding dat ik niet in aanmerking kom, neem aan dat dit een foutje is. Is dit iets wat ik kan voorkomen of zijn jullie hier al mee bezig? 

0 Likes