Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Portreteffect aan foto toevoegen of wijzigen?

(Onderwerp aangemaakt op: 02-01-2024 03:47 PM)
2820 Weergaven
RachelR
Student
Opties
Onlangs mijn Samsung s21 geüpdate en nu kan het portreteffect van een foto niet meer wijzigen (nadat de foto is gemaakt) of later toevoegen aan een foto. Klopt dat of is het verstopt?
0 Likes
9 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @RachelR ,

Het zit inderdaad verstopt in deze update. Je kan in de galerij de foto bekijken en dan onderaan op dat ! icoontje drukken. Via daar kun je het dan wijzigen, net bij mezelf ook uitgetest en het werkt inderdaad.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
RachelR
Student
Opties
Aahh top, dankjewel Patrick 👍 Had daar wel gekeken maar blijkbaar niet goed genoeg. Thx!
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Ja ik moest ook even zoeken haha! Soms vinden ze het nodig om belangrijke functies te verstoppen😄

Members_D1kbrDl
First Poster
Opties

Ik kan het helaas nog steeds niet vinden. Onderin staat wel een info knopje, maar geen uitroepteken. Heb je een foto toevallig?

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_D1kbrDl,

Bedankt voor jouw bericht. Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Webd7547892
First Poster
Opties
Na de laatste update van September kan ik de foto's die ik heb gemaakt in portret modus niet meer aanpassen.. of iig niet vinden waar dat naar toe is verhuisd. Voorheen was het mogelijk als je een foto had gemaakt ( in portret modus) om de focus te veranderen van de voor grond naar de achtergrond om zo het onderwerp van de foto scherp te stellen.. het gaat om de update op de S24... kan iemand mij hiermee helpen? Want deze functie gebruikte ik vaak als de camera niet goed op focus was
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Webd7547892 

Open de foto in de galerij > Rechtsboven 3 puntjes > details  en dan zie je het vanzelf staan onderin de foto, achtergrond effect.

MarissaVZ1601
First Poster
Opties
Kan je ook portreteffect toevoegen aan een foto met samsung s24? Hoe doe ik dat?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @MarissaVZ1601,

Bedankt voor jouw bericht Nadat je de foto in de Gallerij hebt geopend kan je in de bewerkingsopties ook kiezen voor de optie portreteffect. Je kunt de aanpassingen daarna opslaan.

Wij kunnen ook op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes